Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživački usmjerena nastava prirode i društva (CROSBI ID 363197)

Ocjenski rad | diplomski rad

Teskera, Andrea Istraživački usmjerena nastava prirode i društva / Borić, Edita (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2006

Podaci o odgovornosti

Teskera, Andrea

Borić, Edita

hrvatski

Istraživački usmjerena nastava prirode i društva

Cilj ovog istraživanja je upoznavanje učenika s istraživačkim radom prijenom projekta u nastavi prirode i društva i poticanje učenika na samostalno istraživanje. Odabran je lokalitet istraživanja "Ribnjak" i okolica škole . U radu je dan primjer nastavnog sata u učionici i primjer mini projekta. U svrhu ponavljanja izrađeni su nastavni listići. Također je prikazan i sam rad na terenu i zadci za svaku skupinu koji su uspješno obavljeni. Nakon toga obrađeni su prikupljeni podaci i prezentirani radovi u učionici. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na važnost provođenja istraživački usmjerene nastave prirode i društva. Boravak u prirodi pozitivno utječe na svijest učenika. Također potiče učenika na samostalno otkrivanje prirode, te ujedno i donošenje nekih spoznaja, te se s takvim radom učenik usmjerava prema stvaralaštvu. Rezultati pokazuju da su djeca zainteresirana za istraživanje prirode , a pri tome i za nastavu u prirodi, potrebno je nastavnicima / učiteljima osvijestiti važnost istraživački usmjerene nastave i pomogućnosti što češće ju provoditi. Nakon obrade ankete učenika, rezultati ukazuju da su učenici upoznati s istarživački usmjerenom nastavom prirode i društva, ali kroz razgovor s učiteljicom učenici nisu u prilici često istraživati prirodu. Ovaj rad pokazuje da je samostalno istraživanje vrlo važno i da omogućava stjecanje znanja vlastitom aktivnosti učenika i osigurava njihovu zainteresiranost za rad. Samostalnim radom i istraživanjem raste motivacija i znatiželja. Nastava usmjerena na istraživanje najprihvatljivija je za učenike i daje najbolje rezultate.

istraživačka nastava; priroda i društvo; znanja; sposobnosti; vještine

nije evidentirano

engleski

Research as Part of Science Curriculum

nije evidentirano

field trips; Science curriculum; knowledge; abilities; skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

18.07.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija