Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze (CROSBI ID 570422)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Novoselić, Daniela
hrvatski
Eksperimentalni rad u nastavi biologije uz pomoć hipoteze
Tijekom bioloških pokusa uspostavljanje veze od problema do zaključka može za učenike biti golem problem. Nedostatak usmjerene pažnje i tendencija ka iskrivljavanju pojmova često rezultira donošenjem netočnih učeničkih zaključaka. Što bi učitelj biologije mogao učiniti da uloženo vrijeme i trud u osmišljavanju biološkog pokusa rezultira pojmovima razumijevanjem? Svrha je ovog rada prezentirati mogućnosti implementacije znanosti u nastavi biologije uporabom hipoteze kao mogućeg puta za biološko zaključivanje učenika. Struktura formiranja hipoteze dana je na primjeru čimbenika koji utječu na fotosintezu. Učenici su proučili plan pokusa, usmjerili pažnju na identifikaciju dviju varijabli koje bi mogle biti međusobno povezane te napisali hipotezu za svaki problem. Na kraju eksperimenta učenici su uspostavili uzročno-posljedični odnos između dviju varijabli te su kao viši nivo razmišljanja i razumijevanja izveli induktivan zaključak.
eksperiment; hipoteza; biologija
nije evidentirano
engleski
Experimental Work in Biology with Hypotheses
nije evidentirano
Experime; Biology; Hypotheses
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-81.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drugi dani Mate Demarina – Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
NevenkaTatković i Aida Muradbegović
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor-Zagreb
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096