Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501763

Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred


Šumrada, Tamara
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Naslov
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred
(Educational achievement in the textbooks of nature and society for the third class)

Autori
Šumrada, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
28.6

Godina
2010

Stranica
64

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
obrazovna postignuća; Bloomova taksonomija; udžbenici; Priroda i društvo
(Bloom taxonomy; educational achievement; textbooks; Science and Society; level)

Sažetak
U suvremenoj nastavi nastavnik postaje sve manje predavač i ispitivač, a više organizator i odgajatelj. On nastavne sadržaje prilagođuje interesima, potrebama i mogućnostima učenika. Na taj način učenici u osnovnoj školi usvajaju znanja, vještine i navike, ali i određene stavove oblikovane procesom učenja. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za provjeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za treći razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 3. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i vrijede od 2010. do 2013.g. Analizirati će se ukupno tri udžbenika i isto toliko radnih bilježnica. Udžbenici i njihove radne bilježnice za 3. razred koje će se koristiti su EUREKA! 3 (Bakarić Palička i Ćorić, 2009), Hrvatski zavičaji (Jelić, 2009), Naš svijet 3 (De Zan, 2008). Temeljem detaljne analize i dobivenih rezultata zaključili smo da je udžbenik“ Naš svijet 3” autora Ivana De Zana, zadovoljio potrebe suvremene nastave. Sadržaji u udžbeniku obrađeni su na zanimljiv način, ali i primjenjiv u praksi te izričito potiče samostalni i misaoni rad učenika Učenicima uvijek treba odabranim sadržajima, tehnikama i zadacima olakšati usvajanje propisanog gradiva te poticati njihovu samostalnost i kreativnost. Put do usvojenosti znanja mora biti praćen otkrivanjem novih spoznaja. To se može postići kvalitetnom i zanimljivom nastavom, raznovrsnom po pristupu i metodama koja će učenika motivirati na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)

Avatar Url Alma Škugor (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Šumrada, Tamara
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Šumrada, T. (2010) 'Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}umrada, T.}, year = {2010}, pages = {64}, keywords = {Bloom taxonomy, educational achievement, textbooks, Science and Society, level}, title = {Educational achievement in the textbooks of nature and society for the third class}, keyword = {Bloom taxonomy, educational achievement, textbooks, Science and Society, level}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }