Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred (CROSBI ID 363185)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šumrada, Tamara Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Šumrada, Tamara

Borić, Edita

Škugor, Alma

hrvatski

Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 3. razred

U suvremenoj nastavi nastavnik postaje sve manje predavač i ispitivač, a više organizator i odgajatelj. On nastavne sadržaje prilagođuje interesima, potrebama i mogućnostima učenika. Na taj način učenici u osnovnoj školi usvajaju znanja, vještine i navike, ali i određene stavove oblikovane procesom učenja. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za provjeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za treći razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 3. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i vrijede od 2010. do 2013.g. Analizirati će se ukupno tri udžbenika i isto toliko radnih bilježnica. Udžbenici i njihove radne bilježnice za 3. razred koje će se koristiti su EUREKA! 3 (Bakarić Palička i Ćorić, 2009), Hrvatski zavičaji (Jelić, 2009), Naš svijet 3 (De Zan, 2008). Temeljem detaljne analize i dobivenih rezultata zaključili smo da je udžbenik“ Naš svijet 3” autora Ivana De Zana, zadovoljio potrebe suvremene nastave. Sadržaji u udžbeniku obrađeni su na zanimljiv način, ali i primjenjiv u praksi te izričito potiče samostalni i misaoni rad učenika Učenicima uvijek treba odabranim sadržajima, tehnikama i zadacima olakšati usvajanje propisanog gradiva te poticati njihovu samostalnost i kreativnost. Put do usvojenosti znanja mora biti praćen otkrivanjem novih spoznaja. To se može postići kvalitetnom i zanimljivom nastavom, raznovrsnom po pristupu i metodama koja će učenika motivirati na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu.

obrazovna postignuća; Bloomova taksonomija; udžbenici; Priroda i društvo

nije evidentirano

engleski

Educational achievement in the textbooks of nature and society for the third class

nije evidentirano

Bloom taxonomy; educational achievement; textbooks; Science and Society; level

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

28.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija