Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501762

Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 4. razred


Stjepanović, Dragica
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 4. razred 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Naslov
Obrazovna postignuća u udžbenicima prirode i društva za 4. razred
(Educational achievement in the textbooks of nature and society for the fourth class)

Autori
Stjepanović, Dragica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
12.7

Godina
2010

Stranica
66

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća; udžbenici; Priroda i društvo
(Educational achievement; levels; Nature and Society; textbooks;)

Sažetak
Suvremeni pristup nastave Prirode i društva u nižim razredima osnovne škole stavlja učenika u središte nastavnog procesa. Primjenom različitih suvremenih strategija poučavanja, posebno strategijom postavljanja općih ciljeva, čini se pomak od tradicionalnog usvajanja znanja prema procesnom učenju. Takvim se pristupom omogućava individualizacija i diferencijacija u učenju, što dovodi do poticanja razvoja kreativnosti I metakognicije. Ponuđeni sadržaji su cjeloviti, proizlaze jednih od drugih I usmjereni su na učenika koji će tragati za vlastitim odgovorima. Cilj ovoga istraživanja jest utvrditi koje razine znanja najviše potiče pojedini autor pitanjima za provjeru u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za četvrti razred osnovne škole. Istraživanje je provedeno na udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4. razred osnovne škole koji su odobreni od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i vrijede od 2010. do 2013.g. Analizirati će se ukupno tri udžbenika i isto toliko radnih bilježnica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek