Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživačka nastava u Kopačkom ritu (CROSBI ID 363183)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bece, Sanja Istraživačka nastava u Kopačkom ritu / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma, sumentor (neposredni voditelj). Osijek, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bece, Sanja

Borić, Edita

Škugor, Alma, sumentor

hrvatski

Istraživačka nastava u Kopačkom ritu

Glavni cilj školovanja je priprema djece za život nakon škole. Sadržaji koje poučavamo u školi trebali bi biti upotrebljivi u nizu okolnosti u životu učenika nakon škole. Suvremeni učitelj treba poštivati potrebe učenika, omogućiti mu samorad, otkrivanje i rješavanje problema i divergentno mišljenje. Nastavni programi, nastali u novije vrijeme, odražavaju temeljne ideje u znanosti, ali i temelje prirodoznanstvene istraživačke metode kojima se služe znanstvenici u radu. Teorijske postavke Modela znanstvenog istraživanja (MZI) u nastavi temelj su svjetskog pothvata kojim se pod nazivom TEMPUS nastoji unaprijediti početnu nastavu prirodoslovlja u svijetu i u nas. Istraživački usmjerena nastava najsuvremeniji je pristup nastavi prirodoslovlja koja je u uskoj vezi s izvanučioničkom nastavom. Izvanučionička nastava je specifično osmišljen i organiziran proces učenja i poučavanja koji se ostvaruje izvan škole. Istraživanjem sam ispitala stavove 190 studenata Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku iz Subotice o njihovoj motivaciji i kompetencijama za izvanučioničku istraživačku nastavu te koje prednosti, a koje nedostatke vide u istoj. Studenti visoko procijenjenu motivaciju za provođenje nastave izvan učionice te vide više prednosti nego mana izvanučioničke istraživačke nastave. Rezultati ukazuju i na to da se studenti ne osjećaju kompetentnima za izvanučioničku istraživačku nastavu te se i dalje treba raditi na razvijanju kompetencija studenata za pripremanje, vođenje i analizu izvanučioničke istraživačke nastave.

istraživačka nastava; Kopački rit; studenti; kompetencije; stavovi

nije evidentirano

engleski

Research teaching in Kopački rit

nije evidentirano

; Kopački rit; students; research teaching; competence; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

08.02.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija