POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST (CROSBI ID 476063)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mušanović, Marko
hrvatski
POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST
Unutar diskursa kulturne i ideološke konfiguracije modernizma, koncept znanja povezuje učenje s povlaštenim autonomnim i specijaliziranim područjima znanja koja su artikulirana Zapadnim konceptom kulture. Oblikovano u modernističkom kontekstu, školovanje postaje sredstvo političkih i intelektualnih tehnologija koje su povezane s upravljajućim socijalnim redom. Rezultat je pedagoški sistem reguliran praksom uređenja takvog pogleda prema kojem je kontingentnost (uključivši važnost podsvijesti i pluralnost pogleda) shvaćena kao neprijatelj, a red kao zadatak. Praksa strukturiranja, licenciranja i reguliranja uređenog javnog školstva uvodi se zbog pretpostavljenog straha od različitosti i indeterminantnosti. Efekti toga duboko su ugrađeni u strukturu javnog školstva i uključuju kulturne razlike shvaćene kao prijetnja ili opasnost, znanje se pozicionira u kurikulumu kao sredstvo vlasti i nadmoći i kontrole; tehnologija i kultura knjige je tretirana kao utjelovljenje modernističkog pristupa učenju i kao jedini legitimni objekt pedagogije. Elektronički posredovane kulture proizvode novi koncept virtualne realnosti i postmoderni svijet hibridizirajućih identiteta, elektroničkih tehnologija i pluralizirajućeg javnog prostora. Virtualna realnost je korak prema slobodi obrazovanja.
POSTMODERNA PEDAGOGIJA; VIRTUALNA STVARNOST
nije evidentirano
engleski
POSTMODERN PEDAGOGY AND VIRTUAL REALITY
nije evidentirano
POSTMODERN PEDAGOGY; VIRTUAL REALITY
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-18-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije
Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir ; Plenković
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije
predavanje
08.06.2000-09.06.2000
Gospić, Hrvatska