Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST (CROSBI ID 476063)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mušanović, Marko POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST // Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije / Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir et al. (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 11-18-x

Podaci o odgovornosti

Mušanović, Marko

hrvatski

POSTMODERNA PEDAGOGIJA I VIRTUALNA STVARNOST

Unutar diskursa kulturne i ideološke konfiguracije modernizma, koncept znanja povezuje učenje s povlaštenim autonomnim i specijaliziranim područjima znanja koja su artikulirana Zapadnim konceptom kulture. Oblikovano u modernističkom kontekstu, školovanje postaje sredstvo političkih i intelektualnih tehnologija koje su povezane s “upravljajućim” socijalnim redom. Rezultat je pedagoški sistem reguliran praksom uređenja takvog pogleda prema kojem je kontingentnost (uključivši važnost podsvijesti i pluralnost pogleda) shvaćena kao neprijatelj, a red kao zadatak. Praksa strukturiranja, licenciranja i reguliranja uređenog javnog školstva uvodi se zbog pretpostavljenog straha od različitosti i indeterminantnosti. Efekti toga duboko su ugrađeni u strukturu javnog školstva i uključuju – kulturne razlike shvaćene kao prijetnja ili opasnost, znanje se pozicionira u kurikulumu kao sredstvo vlasti i nadmoći i kontrole; tehnologija i kultura knjige je tretirana kao utjelovljenje modernističkog pristupa učenju i kao jedini legitimni objekt pedagogije. Elektronički posredovane kulture proizvode novi koncept virtualne realnosti i postmoderni svijet hibridizirajućih identiteta, elektroničkih tehnologija i pluralizirajućeg javnog prostora. Virtualna realnost je korak prema slobodi obrazovanja.

POSTMODERNA PEDAGOGIJA; VIRTUALNA STVARNOST

nije evidentirano

engleski

POSTMODERN PEDAGOGY AND VIRTUAL REALITY

nije evidentirano

POSTMODERN PEDAGOGY; VIRTUAL REALITY

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-18-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije

Rosić, Vladimir ; Tschamlet, Herbert ; Grbavac, Vitomir ; Plenković

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Nastavnik i suvremene obrazovne tehnologije

predavanje

08.06.2000-09.06.2000

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija