Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca (CROSBI ID 42884)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Renko, Sanda ; Županić, Ivana ; Petljak, Kristina Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 129-143

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda ; Županić, Ivana ; Petljak, Kristina

hrvatski

Trgovačke marke - imperativ svakog trgovca

Trgovina je izuzetno dinamična gospodarska grana podložna promjenama i svakodnevnim izazovima. Trgovci su iskoristili trgovačke marke kao element poslovanja koji im je omogućio poboljšanje pozicije na tržištu, povećanje lojalnosti kupaca i uspješno diferenciranje u odnosu na rastuću konkurenciju. Porast broja proizvoda pod trgovačkom markom predstavlja veliku prijetnju proizvođačkim markama posebice u području robe svakodnevne potrošnje budući da trgovačke marke omogućavaju trgovcima prodaju uz niže troškove (a samim time po znatno nižim cijenama) te veću kontrolu nad kreiranjem politike cijena i asortimana prodavaonice. Temeljni cilj ovog rada je ustanoviti opravdanost ove konstatacije na temelju istraživanja provedenog među potrošačima i maloprodajnim poduzećima, te navesti razloge zašto su trgovačke marke imperativ svakog trgovca, posebice u vrijeme gospodarske krize. Rezultati istraživanja pokazali su kako unatoč naglašavanju cijene kao glavne prednosti trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke marke, potrošači prepoznaju i adekvatan omjer dobivenih koristi u odnosu na uloženo. Istraživanje provedeno među trgovcima dovelo je do istih rezultata budući da su i maloprodavači istakli kako niske cijene nisu dovoljan razlog za privlačenje kupaca, već je cilj povećati percipiranu vrijednost proizvoda.

trgovačke marke, potrošači, maloprodavači, recesija.

nije evidentirano

engleski

Private labels - the imperative for every retailer

nije evidentirano

private labels, consumers, retailers, recession

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-143.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi trgovine u recesiji

Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2010.

978-953-6025-38-1

Povezanost rada

Ekonomija