Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lektira: problemski pristup, a ne problem (CROSBI ID 570306)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Milković, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana Lektira: problemski pristup, a ne problem // Peti hrvatski slavistički kongres: Zbornik radova. Knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 873-881

Podaci o odgovornosti

Milković, Ivana ; Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Lektira: problemski pristup, a ne problem

Rad se bavi nastavom lektire u prvom i drugom razredu osnovne škole. Ističe se važnost lektire u poučavanju hrvatskoga jezika i upoznavanja književnoteorijskoga nazivlja. Predlaže se suradničko i potpomognuto čitanje, pri čemu je važna suradnja učitelja i učenika pri zajedničkoj obradi lektire na nastavi hrvatskoga jezika. Osigurati prikladnu podršku pri učenju te primijeniti problemski pristup kako bi se djeca uputila u osnovne pojmove, može se samo zajedničkim čitanjem i rješavanjem problema na nastavi. Takav pristup predviđa i samostalno čitanje i izradu zadaće, ali potiče i kritičko i kreativno mišljenje kako bi se uspješno izgradile čitateljske vještine. U predloženom se problemskom pristupu djeca postupno vode od teksta do razumijevanja osnovnih književnih metatekstualnih pojmova, a potom i do interpretacije književnoga djela.

suradničko čitanje; potpomognuto čitanje; problemski pristup; lektira; književnost; nastava književnosti

Pregledni rad. Sažetak rada je objavljen i u Zborniku sažetaka. Rijeka: Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva i Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010, str. 358-359. ISBN 978-953-6104-72-7

engleski

Required reading: problem solving, not a problem

nije evidentirano

cooperative reading; scaffolded reading; problem approach; required reading; literature; teaching literature

nije evidentirano

Podaci o prilogu

873-881.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peti hrvatski slavistički kongres: Zbornik radova. Knjiga 2

Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6104-83-3

Podaci o skupu

Peti hrvatski slavistički kongres

predavanje

07.09.2012-10.09.2012

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija