Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred (CROSBI ID 363038)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Filko, Jasmina
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred
Tema ovog diplomskog rada je Igra u nastavi prirode i društva u 1. i 2. razredu. Rad se sastoji se od teorijskog dijela u kojem se nalazi pregled dosadašnjih spoznaja vezanih uz igru, razrađuje se pojam i vrste igara, te samo neke od mogućnosti koje nam igra pruža u nastavi. Drugi dio rada čini empirijsko istraživanje koje sam provela u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ u Đakovu. Istražila sam postoje li razlike u učenju Prirode i društva između dva paralelna druga razreda - 2. a, u kojem je učiteljica radila na svoj uobičajeni način i koji predstavlja kontrolnu skupinu te 2. b, u kojem su nastavni sati provođeni isključivo kroz igru i koji predstavlja eksperimentalnu skupinu. Utvrdila uče li učenici lakše kroz igru ili ne i zašto, kojih se igara najčešće igraju u školi i pod kojim predmetima, te sam ispitala stavove učenika prema korištenju igre u nastavi Prirode i društva. Vrijednost igre nikada ne može biti dovoljno naglašena, ona je osnovna - univerzalna ljudska potreba. Analizom provedene ankete to se i potvrdilo. Djeca vole ići u školu, ali prije svega vole i igru, što je jasan pokazatelj da je igra efikasan način obrazovnog rada jer pobuđuje pažnju učenika te snažno motivira na aktivnost.
igra; igra u nastavi prirode i društva; učenje kroz igru
nije evidentirano
engleski
Game in Nature and Society grade 1. and 2.
nije evidentirano
game; game in nature and society; games in learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
18.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek, Hrvatska