Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred (CROSBI ID 363038)

Ocjenski rad | diplomski rad

Filko, Jasmina Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Filko, Jasmina

Borić, Edita

Škugor, Alma

hrvatski

Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred

Tema ovog diplomskog rada je Igra u nastavi prirode i društva u 1. i 2. razredu. Rad se sastoji se od teorijskog dijela u kojem se nalazi pregled dosadašnjih spoznaja vezanih uz igru, razrađuje se pojam i vrste igara, te samo neke od mogućnosti koje nam igra pruža u nastavi. Drugi dio rada čini empirijsko istraživanje koje sam provela u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ u Đakovu. Istražila sam postoje li razlike u učenju Prirode i društva između dva paralelna druga razreda - 2. a, u kojem je učiteljica radila na svoj uobičajeni način i koji predstavlja kontrolnu skupinu te 2. b, u kojem su nastavni sati provođeni isključivo kroz igru i koji predstavlja eksperimentalnu skupinu. Utvrdila uče li učenici lakše kroz igru ili ne i zašto, kojih se igara najčešće igraju u školi i pod kojim predmetima, te sam ispitala stavove učenika prema korištenju igre u nastavi Prirode i društva. Vrijednost igre nikada ne može biti dovoljno naglašena, ona je osnovna - univerzalna ljudska potreba. Analizom provedene ankete to se i potvrdilo. Djeca vole ići u školu, ali prije svega vole i igru, što je jasan pokazatelj da je igra efikasan način obrazovnog rada jer pobuđuje pažnju učenika te snažno motivira na aktivnost.

igra; igra u nastavi prirode i društva; učenje kroz igru

nije evidentirano

engleski

Game in Nature and Society grade 1. and 2.

nije evidentirano

game; game in nature and society; games in learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

18.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija