Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 501049

Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred


Filko, Jasmina
Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Naslov
Igra u nastavi prirode i društva za 1. i 2. razred
(Game in Nature and Society grade 1. and 2.)

Autori
Filko, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
18.6

Godina
2010

Stranica
73

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Igra; igra u nastavi prirode i društva; učenje kroz igru
(Game; game in nature and society; games in learning)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je Igra u nastavi prirode i društva u 1. i 2. razredu. Rad se sastoji se od teorijskog dijela u kojem se nalazi pregled dosadašnjih spoznaja vezanih uz igru, razrađuje se pojam i vrste igara, te samo neke od mogućnosti koje nam igra pruža u nastavi. Drugi dio rada čini empirijsko istraživanje koje sam provela u Osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ u Đakovu. Istražila sam postoje li razlike u učenju Prirode i društva između dva paralelna druga razreda - 2. a, u kojem je učiteljica radila na svoj uobičajeni način i koji predstavlja kontrolnu skupinu te 2. b, u kojem su nastavni sati provođeni isključivo kroz igru i koji predstavlja eksperimentalnu skupinu. Utvrdila uče li učenici lakše kroz igru ili ne i zašto, kojih se igara najčešće igraju u školi i pod kojim predmetima, te sam ispitala stavove učenika prema korištenju igre u nastavi Prirode i društva. Vrijednost igre nikada ne može biti dovoljno naglašena, ona je osnovna - univerzalna ljudska potreba. Analizom provedene ankete to se i potvrdilo. Djeca vole ići u školu, ali prije svega vole i igru, što je jasan pokazatelj da je igra efikasan način obrazovnog rada jer pobuđuje pažnju učenika te snažno motivira na aktivnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek