Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga (CROSBI ID 42879)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ozretić Došen, Đurđana Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 201-212

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga

Bit koncepta internog marketinga sadržana je u postavci da poduzeće, želi li uspješno poslovati, mora shvatiti potrebu uvođenja i primjene marketinga u odnosu prema vlastitim ljudskim potencijalima. To jest, uspjeh marketinga prema potrošačima i/ili korisnicima usluga na eksternom tržištu bitno je određen uspjehom marketinga na internom tržištu. Uvođenjem i primjenom internog marketinga maoguća je diferencijacija poduzeća i stjecanje konkurentske prednosti. On je u funkciji otklanjanja konflikata između funkcijskih područja u poduzeću (osobito između marketinga i proizvodnje). Također, pozitivno utječe na inovacije, njihov razvoj, primjenu i širenje. Znatni rezultati postižu se na području motivacije zaposlenika, te u smanjenju njihova odlaska iz poduzeća.

interni marketing, konkurentska prednost

nije evidentirano

engleski

Internal marketing - precondition for successful external marketing

nije evidentirano

internal marketing, competitive advantage

nije evidentirano

Podaci o prilogu

201-212.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove poslovnog upravljanja

Tipurić, Darko

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2003.

953-6025-08-6

Povezanost rada

Ekonomija