Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga (CROSBI ID 42879)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Interni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga
Bit koncepta internog marketinga sadržana je u postavci da poduzeće, želi li uspješno poslovati, mora shvatiti potrebu uvođenja i primjene marketinga u odnosu prema vlastitim ljudskim potencijalima. To jest, uspjeh marketinga prema potrošačima i/ili korisnicima usluga na eksternom tržištu bitno je određen uspjehom marketinga na internom tržištu. Uvođenjem i primjenom internog marketinga maoguća je diferencijacija poduzeća i stjecanje konkurentske prednosti. On je u funkciji otklanjanja konflikata između funkcijskih područja u poduzeću (osobito između marketinga i proizvodnje). Također, pozitivno utječe na inovacije, njihov razvoj, primjenu i širenje. Znatni rezultati postižu se na području motivacije zaposlenika, te u smanjenju njihova odlaska iz poduzeća.
interni marketing, konkurentska prednost
nije evidentirano
engleski
Internal marketing - precondition for successful external marketing
nije evidentirano
internal marketing, competitive advantage
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-212.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove poslovnog upravljanja
Tipurić, Darko
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2003.
953-6025-08-6