Koncept cjeloživotnog obrazovanja i njegov utjecaj na studente druge životne dobi (CROSBI ID 169113)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Prelas-Kovačević, Anita ; Vretenar, Maja
hrvatski
Koncept cjeloživotnog obrazovanja i njegov utjecaj na studente druge životne dobi
Cjeloživotno obrazovanje, odnosno učenje tijekom cijeloga života, za svako društvo ima prioritetnu važnost, jer se dinamični društveni i gospodarski razvoj mogu zasnivati samo na kvalitetno visokoobrazovanim stručnjacima. Proces cjeloživotnog obrazovanja predstavlja jednu od najvažnijih komponenata konkurentnosti svake države te sredstvo koje će u uvjetima brzih promjena i globalizacije, svakom pojedincu omogućiti uspostavljanje ravnoteže između učenja i rada te stalno prilagođavanje istim tim promjenama. Autori u radu istražuju koliko su izvanredni studenti (studenti druge životne dobi) Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici i Veleučilišta u Slavonskom Brodu upoznati s procesom cjeloživotnog obrazovanja te koje preferencije i ciljeve imaju nakon završenog studija.
cjeloživotno obrazovanje ; studenti druge životne dobi ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici ; Veleučilište u Slavonskom Brodu
nije evidentirano
engleski
The concept of the lifelong learning and its impact on part-time students
nije evidentirano
lifelong learning ; part-time students ; College of Tourism and IT Management ; University of Applied Sciences of Slavonski Brod
nije evidentirano