Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti (CROSBI ID 169101)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Narančić Kovač, Smiljana Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 21 (1992), 2; 103-118

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti

Tematiziranje konvencionalnih znanstvenih žanrova u nastavi engleskog jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti (EST nastava) pomaže ostvarenju jednoga od njezinih najvažnijih ciljeva, boljem snalaženju studenata u znanstvenoj literaturi, i već na taj način, njihovu lakšem pristupu u međunarodnu znanstvenu zajednicu. Budući da se u EST nastavi u nas uvriježila interpretacija teksta i diskursa na tragu suvremenih uvida u metodiku nastave engleskog jezika kao jezika struke, to bi ovo proširenje gradiva uslijedilo kao logično i ne bi zahtijevalo bitne modifikacije nastavnih metoda, pa čak ni nastavnih materijala. Osim toga, rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 323 studenta fizike i kemije upućuju na to da oni posjeduju predznanja koja im, sistematizirana, dopunjena i osmišljena kroz EST nastavu dijelom i zbog očekivanog pozitivnog transfera znanja i vještina, omogućuju da bez većih teškoća razlikuju i usvoje glavna svojstva različitih žanrova znanstvene literature, kao što je npr. izrazito konvencionalni i za znanstvenu komunikaciju tipični žanr znanstvenog članka.

znanstveni članak; žanrovi znanstvene literature; analiza žanra; engleski jezik u znanosti i tehnologiji; nastava jezika struke

nije evidentirano

engleski

The possibility of introducing the genre-based text analysis in the EST courses

nije evidentirano

research article; genres of scientific literature; genre-based text analysis; English for Science and Technology; teaching English for specific purposes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

1992.

103-118

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija