Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti (CROSBI ID 169101)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Mogućnost uvođenja analize žanra u nastavu jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti
Tematiziranje konvencionalnih znanstvenih žanrova u nastavi engleskog jezika struke na fakultetima prirodnih znanosti (EST nastava) pomaže ostvarenju jednoga od njezinih najvažnijih ciljeva, boljem snalaženju studenata u znanstvenoj literaturi, i već na taj način, njihovu lakšem pristupu u međunarodnu znanstvenu zajednicu. Budući da se u EST nastavi u nas uvriježila interpretacija teksta i diskursa na tragu suvremenih uvida u metodiku nastave engleskog jezika kao jezika struke, to bi ovo proširenje gradiva uslijedilo kao logično i ne bi zahtijevalo bitne modifikacije nastavnih metoda, pa čak ni nastavnih materijala. Osim toga, rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 323 studenta fizike i kemije upućuju na to da oni posjeduju predznanja koja im, sistematizirana, dopunjena i osmišljena kroz EST nastavu dijelom i zbog očekivanog pozitivnog transfera znanja i vještina, omogućuju da bez većih teškoća razlikuju i usvoje glavna svojstva različitih žanrova znanstvene literature, kao što je npr. izrazito konvencionalni i za znanstvenu komunikaciju tipični žanr znanstvenog članka.
znanstveni članak; žanrovi znanstvene literature; analiza žanra; engleski jezik u znanosti i tehnologiji; nastava jezika struke
nije evidentirano
engleski
The possibility of introducing the genre-based text analysis in the EST courses
nije evidentirano
research article; genres of scientific literature; genre-based text analysis; English for Science and Technology; teaching English for specific purposes
nije evidentirano