Postupak praćenja zrake na grafičkom procesoru (CROSBI ID 362892)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Piljek, Luka
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Postupak praćenja zrake na grafičkom procesoru
U ovom je radu proučena arhitektura suvremenih grafičkih procesora s posebnim naglaskom na arhitekturu CUDA. Arhitektura CUDA objašnjena je sa sklopovske razine i s razine programskog sučelja te su razrađene najbitnije prednosti i nedostaci iste. Također je obrađena metoda praćenja zrake i osnovni učinci koji se tom metodom postižu, kao što su zrcaljenje i lom svjetlosti. Implementacijom postupaka praćenja zrake na GPU na konkretnom je primjeru razmotreno kako se i koliko učinkovito različiti problemi mogu prilagoditi i optimizirati za izvođenje na grafičkom procesoru.
CUDA; GPU; GPGPU; praćenje zrake; bacanje zrake; zrcaljenje; lom svjetlosti; strukture za ubrzavanje
nije evidentirano
engleski
Ray tracing on graphics processor
nije evidentirano
CUDA; GPU; GPGPU; ray tracing; ray casting; reflection; refraction; acceleration structures
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
24.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska