Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ad hoc metafore u medijskom diskursu (CROSBI ID 569984)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bukovčan, Dragica Ad hoc metafore u medijskom diskursu. 2010

Podaci o odgovornosti

Bukovčan, Dragica

hrvatski

Ad hoc metafore u medijskom diskursu

Ekspresivan način izražavanja uobičajen je u medijskom diskursu pri čemu novinari u načelu slijede isti cilj: privući i usmjeriti pozornost publike na temu o kojoj pišu ili govore služeći se pritom stilskim sredstvima kojima će postići najbolji učinak. Poseban izazov su aktualne teme koje zaokupljaju javnost jedno kraće vrijeme, a njihova medijska obrada potiče autore na kreativnost "na dnevnoj osnovi". U radu se analiziraju načini nastajanja novih konceptualnih metafora u kognitivnom procesu koji pretpostavlja sukeativnost, moć interpretacije i refleksiju recipijenta.

medijski diskurs; inovativne metafore; re-konceptualizacija

nije evidentirano

engleski

Ad hoc metaphors in media discourse

nije evidentirano

media discourse; innovative metaphors; re-conceptualization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

XXIV. međunarodni znanstveni skup Proučavanje diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene

predavanje

20.05.2010-22.05.2010

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pravo