Individualizacija uvježbavanja rukometnih tehnika korištenjem igre graničara u osnovnoj školi (CROSBI ID 42812)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Burcar Željko
hrvatski
Individualizacija uvježbavanja rukometnih tehnika korištenjem igre graničara u osnovnoj školi
Rukomet je kontaktna športska igra čiji se elementi poučavaju i uvježbavaju u osnovnoj školi izdvojeno, ali i kroz igru. U igri postoje rizici ozljeđivanja učenika tijekom kontakata. U svrhu smanjenja rizika ozljeđivanja prilikom uvježbavanja rukometnih tehnika kroz igru: hvatanje, dodavanje, gađanje, ciljanje i skok-šut, a prije provođenja stvarne igre na dva gola, moguće je koristiti modificiranu igru Graničara. Modificirajući pravila igre Graničara, uz korištenje rukometnih tehnika koje su u skladu s Nastavnim planom i programom za osnovne škole moguće je provesti individualizaciju izvedbe učenika u grupnoj aktivnosti, koja osim svojih kinantropoloških učinaka sadrži socijalizacijske i psihološke učinke na pravilan razvoj učenika, kao na primjer: razvoj timskog rada, sposobnost podjele uloga u timu, razvoj suradnje, zadovoljavanje potrebe za igrom i natjecanjem, afirmativnim reagiranjem na frustraciju, itd. Ovakvim oblikom individualizacije može se omogućiti svakom pojedinom učeniku njegov osobni doprinos timu i zadovoljenje njegovih individualnih potreba tako da se maksimalno utječe na njegovo učenje i razvoj.
diferencijacija, individualizacija, evaluacija, rukomet, Graničar
nije evidentirano
engleski
Individualization of handball training techniques using the game border guards in elementary school
nije evidentirano
differentiation, individualization, evaluation, handball, dodgeball
nije evidentirano
Podaci o prilogu
308-311.
objavljeno
Podaci o knjizi
INDIVIDUALIZACIJA RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE
Findak Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
2010.
953-95082-6-6