Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgajanje senzibilnosti za pitanje smisla. Doprinos misli V. E. Frankl-a smjernicama odgajanju (CROSBI ID 168783)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Štengl, Ivan Odgajanje senzibilnosti za pitanje smisla. Doprinos misli V. E. Frankl-a smjernicama odgajanju // Metodički ogledi, 12 (2005), 1; 25-54

Podaci o odgovornosti

Štengl, Ivan

hrvatski

Odgajanje senzibilnosti za pitanje smisla. Doprinos misli V. E. Frankl-a smjernicama odgajanju

Analizirajući vrijeme u kojem živi Frankl kao ključni problem uočava čovjekovo ophođenje s pitanjem smisla. Bude li frustrirana »volja za smislom« tako što se ovo pitanje zanemari ili potisne, odnosno pokuša li se zaobići nadomjestkom kao »voljom za užitkom«, za moći ili samoostvarenjem, čovjek se dovodi u situaciju »egzistencijalnog vakuuma« i napokon »noogene neuroze«. Značajne poticaje razvoju logoterapije i egzistencijalne analize Frankl vidi u analizi čovjekova stanja filozofa egzistencijalističkog usmjerenja, čije misli nailaze na potvrde kliničke prakse. Logoterapija i egzistencijalna analiza ne vidi svoj rad iscrpljen psihoterapeutskom pomoći, nego uočava potrebu preventivnog djelovanja, i to na poseban način kroz odgoj.

odgoj; logoterapija; egzistencijalističke filozofije; intencionalnost; volja za smislom; vrednote; egzistencijalni vakuum

nije evidentirano

engleski

Becoming sensitive to the question of meaning. V. E. Frankl’s contribution to the guidelines of contemporary pedagogy

nije evidentirano

education; existential vacuum; intentionality; logotherapie; philosophy of existentialism; values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2005.

25-54

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija