Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što je e-učenje bez metapodataka (CROSBI ID 569953)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Špiranec, Sonja Što je e-učenje bez metapodataka // 13. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Willer, Mirna ; Faletar Tanacković, Sanjica (ur.). Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2010. str. 75-89

Podaci o odgovornosti

Špiranec, Sonja

hrvatski

Što je e-učenje bez metapodataka

Danas postoji potpuna suglasnost o potrebi uvođenja e-učenja u obrazovne sustave što je pogodovalo razvoju i širenju elektroničkih obrazovnih okruženja. Za informacijsku su zajednicu pitanja i problemi koji se nameću u okviru takvih okruženja višestruko interesantna, osobito u dijelu koji se odnosi na izgradnju infrastrukture obrazovnih izvora. Naime, kada se učenje odvija u mrežnim prostorima, temeljnu komponentu učenja čine informacijski izvori koji dobivaju potpuno novu ulogu u obrazovnom procesu, a pitanje njihove organizacije evidentno bi moglo utjecati na kvalitetu tih procesa. U radu se polazi od teze da organizacija informacija čini okosnicu razvoja elektroničke obrazovne okoline, a na tom će se tragu interpretirati i središnja pozicija koncepta metapodataka. Nakon predstavljanja standarda metapodataka iz područja obrazovanja (LOM: Learning object metadata) autorica će razmotrit njegov odnos prema Dublinskoj jezgri (DC) te se osvrnuti na probleme koji određuju smjer diskusije u području, poput interoperabilnosti, višestruke iskoristivosti, pretraživanja u svrhu obrazovanja itd. Završni dio rada bit će posvećen činjenici da mnogi fenomeni poput weba 2.0 i Semantičkog weba u trenutku koncipiranja standarda LOM još nisu postojali, a danas snažno utječu na informacijske prostore. Stoga će se preispitati održivost postojećeg modela metapodataka za obrazovne izvore te ukazati na mogući smjer budućeg razvoja.

e-učenje; objekti učenja; metapodaci za obrazovne izvore; standard LOM; interoperabilnost

nije evidentirano

engleski

Is e-learning without metadata meaningful?

nije evidentirano

e-learning; learning objects; educational metadata; LOM; interoperability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-89.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

13. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji : mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture

Willer, Mirna ; Faletar Tanacković, Sanjica

Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo

978-953-6001-69-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti