Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marka grada Varaždina (CROSBI ID 362750)

Ocjenski rad | diplomski rad

Roža, Iva Marka grada Varaždina / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Roža, Iva

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marka grada Varaždina

Marka grada kao predložena tema i predmet diplomskog rada predstavlja relativno novije područje istraživanja u teoriji i praksi marketinga. Na temelju sažetog prikaza sadržaja relevantnih znanstvenih članaka i obradom konkretnog primjera grada Varaždina, u radu se pokušava ukazati na specifičnosti i analizirati izazove upravljanja gradom kao markom. Grad Varaždin je jedan od rijetkih gradova u Hrvatskoj koji je uvidio trendove u marketingu, konkretno u području upravljanja markom. Temeljem njih i želje za dodatnim razvojem grada, počelo se raditi na tome da se Varaždin izgradi i prezentira kao marka te turistička destinacija koja nudi niz atraktivnosti i posebnost ugođaja posjetiteljima. Istovremeno se Varaždin nastoji izgraditi i kao marka za svoje stanovnike, kao grad koji nudi brojne mogućnosti i kvalitetu života. U skladu s time izrađeni su projekti koji će prikazati Varaždin kao marku što je objašnjeno i opisano u drugom središnjem dijelu rada, počevši od povijesti grada do vizije kako dalje u budućnosti uspješno razvijati grad kao marku.

marka destinacije-grada; upravljanje markom destinacije-grada

nije evidentirano

engleski

City brand Varazdin

nije evidentirano

city brand; city branding

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

17.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija