Marka grada Varaždina (CROSBI ID 362750)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Roža, Iva
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marka grada Varaždina
Marka grada kao predložena tema i predmet diplomskog rada predstavlja relativno novije područje istraživanja u teoriji i praksi marketinga. Na temelju sažetog prikaza sadržaja relevantnih znanstvenih članaka i obradom konkretnog primjera grada Varaždina, u radu se pokušava ukazati na specifičnosti i analizirati izazove upravljanja gradom kao markom. Grad Varaždin je jedan od rijetkih gradova u Hrvatskoj koji je uvidio trendove u marketingu, konkretno u području upravljanja markom. Temeljem njih i želje za dodatnim razvojem grada, počelo se raditi na tome da se Varaždin izgradi i prezentira kao marka te turistička destinacija koja nudi niz atraktivnosti i posebnost ugođaja posjetiteljima. Istovremeno se Varaždin nastoji izgraditi i kao marka za svoje stanovnike, kao grad koji nudi brojne mogućnosti i kvalitetu života. U skladu s time izrađeni su projekti koji će prikazati Varaždin kao marku što je objašnjeno i opisano u drugom središnjem dijelu rada, počevši od povijesti grada do vizije kako dalje u budućnosti uspješno razvijati grad kao marku.
marka destinacije-grada; upravljanje markom destinacije-grada
nije evidentirano
engleski
City brand Varazdin
nije evidentirano
city brand; city branding
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
17.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb