Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima (CROSBI ID 168617)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bognar, Ladislav ; Somolanji, Ida Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima // Život i škola = Life and school, 54 (2008), 19; 87-94

Podaci o odgovornosti

Bognar, Ladislav ; Somolanji, Ida

hrvatski

Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima

Početkom dvadesetoga stoljeća počeo se intenzivnije istraživati fenomen ljudske kreativnosti. Danas postoji stotinjak definicija kreativnosti što jasno govori koliko je ovaj pojam još uvijek u velikoj mjeri zagonetan. Možemo razlikovati četiri kategorije kreativnosti – kreativnu osobu, kreativni produkt, kreativni proces i kreativnu okolinu, a unutar tih kategorija potencijalnu i aktualnu kreativnost, te primarnu i sekundarnu kreativnost. Kreativnost ima posebno značenje u odgoju i obrazovanju. Smatra se da za razvoj kreativnosti posebno značenje ima pozotivna razredna klima, a veliko se značenje pridaje i dječjoj igri. Presudnu ulogu ipak ima učitelj koji kroz vlastitu kreativnost nalazi najbolju motivaciju za svoju aktivnost, ali kreativan učitelj potiče i razvoj kreativnosti učenika. Zato edukacija budućih učitelja, a i proces permanentne edukacije učitelja ima veliko značenje kako u razvoju osbnih kreativnih potencijala učitelja tako i osposobljavanju učitelja za poticanje kreativnosti učenika. U permanentnoj edukaciji kao pogodan oblik pokazale su se zajednice učenja.

fenomen kreativnosti; kategorije kreativnosti; kreativnost učenika; kreativnost učitelja; poticanje kreativnosti.

nije evidentirano

engleski

Creativity in Primary Schools

nije evidentirano

phenomena of cretivity; categories of creativity; student creativity; teacher creativity; stimulation of creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54 (19)

2008.

87-94

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice