Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske (CROSBI ID 168548)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Paliaga, Marko ; Strunje, Željko ; Pezo, Hrvoje Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2010), 2; 211-223

Podaci o odgovornosti

Paliaga, Marko ; Strunje, Željko ; Pezo, Hrvoje

hrvatski

Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske

U današnjem izrazito dinamičnom i turbulentnom okružju u kojemu posluju poduzeća i u kojemu se svakodnevno vodi borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti, marketing ima snažnu ulogu u kreiranju proizvoda ali i usluga koje se nude na tržištu. Za razliku od eksternog marketinga, interni marketing je još uvijek područje koje je premalo istraženo ali i korišteno u hrvatskim poduzećima. Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, alate, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu, dakle unutar poduzeća, s ciljem postizanja sinergijskog djelovanja svih zaposlenih u skladu sa temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Autori su u ovom radu istražili obilježja internog marketinga poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je utvrditi preliminarnim istraživanjem, primjenu načela i koncepcije internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost unutar hrvatskih poduzeća. Dosadašnji radovi i iskustva objavljeni u stranoj literaturu upućuju na prednosti primjene ove koncepcije unutar poduzeća te na snažan utjecaj ka stvaranju konkurentskih prednosti osobito glede pruženih usluga i zadovoljstva kupaca te ostvarene lojalnosti kako kupaca tako i vlastitih zaposlenika.

interni marketing

nije evidentirano

engleski

The application of the internal marketing in companies in Croatia

nije evidentirano

internal marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2010.

211-223

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost