Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske (CROSBI ID 168548)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Paliaga, Marko ; Strunje, Željko ; Pezo, Hrvoje
hrvatski
Primjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske
U današnjem izrazito dinamičnom i turbulentnom okružju u kojemu posluju poduzeća i u kojemu se svakodnevno vodi borba za zadržavanje tržišnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti, marketing ima snažnu ulogu u kreiranju proizvoda ali i usluga koje se nude na tržištu. Za razliku od eksternog marketinga, interni marketing je još uvijek područje koje je premalo istraženo ali i korišteno u hrvatskim poduzećima. Interni marketing obuhvaća marketinška znanja, vještine, alate, metode i tehnike koje se primjenjuju na internom tržištu, dakle unutar poduzeća, s ciljem postizanja sinergijskog djelovanja svih zaposlenih u skladu sa temeljnim ciljevima, misijom i strategijama poduzeća. Autori su u ovom radu istražili obilježja internog marketinga poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja bio je utvrditi preliminarnim istraživanjem, primjenu načela i koncepcije internog marketinga u Hrvatskoj i njegovu zastupljenost unutar hrvatskih poduzeća. Dosadašnji radovi i iskustva objavljeni u stranoj literaturu upućuju na prednosti primjene ove koncepcije unutar poduzeća te na snažan utjecaj ka stvaranju konkurentskih prednosti osobito glede pruženih usluga i zadovoljstva kupaca te ostvarene lojalnosti kako kupaca tako i vlastitih zaposlenika.
interni marketing
nije evidentirano
engleski
The application of the internal marketing in companies in Croatia
nije evidentirano
internal marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (2)
2010.
211-223
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija