Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti (CROSBI ID 42741)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Renko, Sanda ; Rašić, Sanda ; Knežević, Blaženka Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda ; Rašić, Sanda ; Knežević, Blaženka

hrvatski

Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti

Danas se svi poslovni subjekti suočavaju s dva izazova: održavanje i unapređivanje konkurentnosti, te poslovanje u skladu sa zahtjevima društvene zajednice. Kako je trgovina jedna od najdinamičnijih i najkonkurentnijih sektora gospodarstva, čija se situacija na hrvatskom tržištu posebice zaoštrila ulaskom stranih maloprodajnih poduzeća, implementacija ovog koncepta predstavlja nužnost za svako poduzeće koje namjerava proširiti svoj krug djelovanja na tržištu i povećati lojalnost svojih potrošača. Naime, u svojoj suštini, društvena odgovornost uključuje široki djelokrug aktivnosti, od promoviranja demokracije, slobode i ljudskih prava, zaštite manjina i smanjenja socijalnih razlika do razvoja društva i podizanja životnog standarda. Ovim se radom nastojalo ustanoviti shvaćaju li hrvatska trgovinska poduzeća važnost društvene odgovornosti u cilju ostvarenja konkurentnosti, a istraživanjem je obuhvaćeno 60 hrvatskih maloprodajnih poduzeća. Rezultati su pokazali kako hrvatska trgovinska poduzeća shvaćaju važnost koncepta društvene odgovornosti, ali da ga nedovoljno primjenjuju u praksi. Zanimljivo je kako ona društvenu odgovornost primarno stavljaju na troškovnu stranu, iako su uvjerena da je dugoročno društveno odgovorno poslovanje važno za rast produktivnosti i konkurentnosti.

društveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduzeća, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Social responsibility of Croatian retailers as a competitive prerequisite

nije evidentirano

social responsibility, retail companies, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

259-271.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi trgovine u recesiji

Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2010.

978-953-6025-38-1

Povezanost rada

Ekonomija