Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti (CROSBI ID 42741)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda ; Rašić, Sanda ; Knežević, Blaženka
hrvatski
Društveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti
Danas se svi poslovni subjekti suočavaju s dva izazova: održavanje i unapređivanje konkurentnosti, te poslovanje u skladu sa zahtjevima društvene zajednice. Kako je trgovina jedna od najdinamičnijih i najkonkurentnijih sektora gospodarstva, čija se situacija na hrvatskom tržištu posebice zaoštrila ulaskom stranih maloprodajnih poduzeća, implementacija ovog koncepta predstavlja nužnost za svako poduzeće koje namjerava proširiti svoj krug djelovanja na tržištu i povećati lojalnost svojih potrošača. Naime, u svojoj suštini, društvena odgovornost uključuje široki djelokrug aktivnosti, od promoviranja demokracije, slobode i ljudskih prava, zaštite manjina i smanjenja socijalnih razlika do razvoja društva i podizanja životnog standarda. Ovim se radom nastojalo ustanoviti shvaćaju li hrvatska trgovinska poduzeća važnost društvene odgovornosti u cilju ostvarenja konkurentnosti, a istraživanjem je obuhvaćeno 60 hrvatskih maloprodajnih poduzeća. Rezultati su pokazali kako hrvatska trgovinska poduzeća shvaćaju važnost koncepta društvene odgovornosti, ali da ga nedovoljno primjenjuju u praksi. Zanimljivo je kako ona društvenu odgovornost primarno stavljaju na troškovnu stranu, iako su uvjerena da je dugoročno društveno odgovorno poslovanje važno za rast produktivnosti i konkurentnosti.
društveno odgovorno poslovanje, maloprodajna poduzeća, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Social responsibility of Croatian retailers as a competitive prerequisite
nije evidentirano
social responsibility, retail companies, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
259-271.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi trgovine u recesiji
Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2010.
978-953-6025-38-1