Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika (CROSBI ID 42738)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.). Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 54-68

Podaci o odgovornosti

Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana

hrvatski

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika

Tema ovog rada su učeničke percepcije razloga za uspjeh i neuspjeh u učenju engleskog kao drugog jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma motivacije za učenje te uloga koju kognitivne teorije motivacije (atribucijska teorija) imaju u reinterpretaciji tog pojma. Opisuje se i komentira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 50 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju jasno oblikovano mišljenje o razlozima svog uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. Većina učenika svoj uspjeh pripisuje trudu koji ulažu u učenje, motivaciji za učenje, osobinama učitelja/ice i talentu. Svoj neuspjeh učenici pripisuju nedostatku truda, nerazumijevanju gradiva i nedostatku motivacije. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije za nastavnu praksu te smjerovi za buduća slična istraživanja.

atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, učenici osnovnoškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Students’ perceptions of their success and failure in English language learning

nije evidentirano

attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-68.

objavljeno

Podaci o knjizi

Stavovi promjena - promjena stavova

Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana

Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore

2011.

978-86-7798-059-7

Povezanost rada

Filologija