Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika (CROSBI ID 42738)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana
hrvatski
Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika
Tema ovog rada su učeničke percepcije razloga za uspjeh i neuspjeh u učenju engleskog kao drugog jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma motivacije za učenje te uloga koju kognitivne teorije motivacije (atribucijska teorija) imaju u reinterpretaciji tog pojma. Opisuje se i komentira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 50 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju jasno oblikovano mišljenje o razlozima svog uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. Većina učenika svoj uspjeh pripisuje trudu koji ulažu u učenje, motivaciji za učenje, osobinama učitelja/ice i talentu. Svoj neuspjeh učenici pripisuju nedostatku truda, nerazumijevanju gradiva i nedostatku motivacije. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije za nastavnu praksu te smjerovi za buduća slična istraživanja.
atribucijska teorija, percepcije uspjeha i neuspjeha, učenici osnovnoškolske dobi
nije evidentirano
engleski
Students’ perceptions of their success and failure in English language learning
nije evidentirano
attribution theory, perceptions of success and failure, primary-school students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
54-68.
objavljeno
Podaci o knjizi
Stavovi promjena - promjena stavova
Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore
2011.
978-86-7798-059-7