Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika (CROSBI ID 569769)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika // Stavovi promjena - promjena stavova. 2010

Podaci o odgovornosti

Šegedin, Danijela ; Dukić, Mirjana

hrvatski

Učeničke percepcije uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika

Tema ovog rada su učeničke percepcije razloga za uspjeh i neuspjeh u učenju engleskog kao drugog jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma motivacije za učenje te uloga koju kognitivne teorije motivacije (atribucijska teorija) imaju u reinterpretaciji tog pojma. Opisuje se i komentira kvalitativno istraživanje provedeno na uzorku od 50 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju jasno oblikovano mišljenje o razlozima svog uspjeha i neuspjeha u učenju engleskog jezika. Većina učenika svoj uspjeh pripisuje trudu koji ulažu u učenje, motivaciji za učenje, osobinama učitelja/ice i talentu. Svoj neuspjeh učenici pripisuju nedostatku truda, nerazumijevanju gradiva i nedostatku motivacije. U zaključnom dijelu rada navode se implikacije za nastavnu praksu te smjerovi za buduća slična istraživanja.

atribucijska teorija; percepcije uspjeha i neuspjeha; učenici osnovnoškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Students’ perceptions of their success and failure in English language learning

nije evidentirano

attribution theory; perceptions of success and failure; primary-school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stavovi promjena - promjena stavova

Podaci o skupu

Stavovi promjena - promjena stavova. Međunarodni naučni skup.

predavanje

16.09.2010-17.09.2010

Nikšić, Crna Gora

Povezanost rada

Filologija