Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 362628)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ćurković, Kristijan Domagoj
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj
Liberalizacija tržišta i gospodarski razvoj uvjetovali su pojavu stvaranja novih trgovačkih društava za pružanje telekomunikacijskih usluga na području RH. Nove telekomunikacijske tvrtke zaslužuju posebnu pažnju jer su upravo one zaslužne za smanjivanjem cijena kao i razvojem novih proizvoda i usluga na komunikacijskom tržištu RH. Uspješnost alternativnih operatora ovisi o prihvaćanju i zadovoljenju korisnika kao i kvalitetnim korištenjem stečenih resursa. Kao takvi značajni su sudionici u razvoju gospodarstva Republike Hrvatske kao i ukidanjem monopola, odnosno nesavršenom tržišnom konkurencijom temeljem prisutnosti samo jednog društva davatelja telekomunikacijskih usluga.
Marketing strategije; Konkurentske prednosti; Operatori nepokretnih mreža
nije evidentirano
engleski
Marketing strategy and competitive advantages of the alternative operators of fixed networks in Croatia
nije evidentirano
Marketing strategy; Competitive advantages; Operators of fixed networks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
121
11.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka