Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 362628)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ćurković, Kristijan Domagoj Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ćurković, Kristijan Domagoj

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing strategije i konkurentske prednosti alternativnih operatora nepokretnih mreža u Republici Hrvatskoj

Liberalizacija tržišta i gospodarski razvoj uvjetovali su pojavu stvaranja novih trgovačkih društava za pružanje telekomunikacijskih usluga na području RH. Nove telekomunikacijske tvrtke zaslužuju posebnu pažnju jer su upravo one zaslužne za smanjivanjem cijena kao i razvojem novih proizvoda i usluga na komunikacijskom tržištu RH. Uspješnost alternativnih operatora ovisi o prihvaćanju i zadovoljenju korisnika kao i kvalitetnim korištenjem stečenih resursa. Kao takvi značajni su sudionici u razvoju gospodarstva Republike Hrvatske kao i ukidanjem monopola, odnosno nesavršenom tržišnom konkurencijom temeljem prisutnosti samo jednog društva davatelja telekomunikacijskih usluga.

Marketing strategije; Konkurentske prednosti; Operatori nepokretnih mreža

nije evidentirano

engleski

Marketing strategy and competitive advantages of the alternative operators of fixed networks in Croatia

nije evidentirano

Marketing strategy; Competitive advantages; Operators of fixed networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

121

11.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija