Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije (CROSBI ID 362602)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Travaš, Oliver Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Travaš, Oliver

Grbac, Bruno

hrvatski

Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije

Svrha istraživanja je istražiti koji utjecaj ima unapređenje prodaje na navike i ponašanje potrošača na tržištu robe široke potrošnje, te da li je promjenom akcija unapređenja prodaje, same promocije, kao i ukupne marketinške strategije, moguće promijeniti prodavanost određenog proizvoda te percepcije i navike potrošača. Cilj magistarskog specijalističkog rada je uz primjenu znanastvenih metoda dokazati da postoji povezanost između unapređenja prodaje sa stavovima i ponašanjem potrošača i da je promjenom promocije moguće utjecati na navike i percepciju potrošača, a time i na ukupnu marketinšku strategiju.

Utjecaj; Prodaja; Marketinške strategije

nije evidentirano

engleski

Influence of sales promotion in marketing strategy

nije evidentirano

Influence; Sales; Marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

88

10.01.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija