Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije (CROSBI ID 362602)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Travaš, Oliver
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj unapređenja prodaje na marketinške strategije
Svrha istraživanja je istražiti koji utjecaj ima unapređenje prodaje na navike i ponašanje potrošača na tržištu robe široke potrošnje, te da li je promjenom akcija unapređenja prodaje, same promocije, kao i ukupne marketinške strategije, moguće promijeniti prodavanost određenog proizvoda te percepcije i navike potrošača. Cilj magistarskog specijalističkog rada je uz primjenu znanastvenih metoda dokazati da postoji povezanost između unapređenja prodaje sa stavovima i ponašanjem potrošača i da je promjenom promocije moguće utjecati na navike i percepciju potrošača, a time i na ukupnu marketinšku strategiju.
Utjecaj; Prodaja; Marketinške strategije
nije evidentirano
engleski
Influence of sales promotion in marketing strategy
nije evidentirano
Influence; Sales; Marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
88
10.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka