Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije (CROSBI ID 569630)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Oberman-Babić, Mira ; Kobešćak, Sanja ; Knezović, Vesna Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije // Kaj hočemo in kaj zmoremo. Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani, 1992. str. 228-234

Podaci o odgovornosti

Oberman-Babić, Mira ; Kobešćak, Sanja ; Knezović, Vesna

hrvatski

Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije

U radu je ispitan sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vida uključenih u 12 razreda redovnih škola zajedno sa 341 učenika iz razreda bez teškola u razvoju na području Zagreba i Rijeke. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, te da su se ovi učenici relativno dobro infiltrirali u razrede redovne škole iako postoje stanovite poteškoće u njihovu prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja u školskoj klupi)

sociometrijski položaj; učenici oštećena vida; stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji

nije evidentirano

engleski

Social position of the student with visual impairment in mainstream education

nije evidentirano

sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration

nije evidentirano

Podaci o prilogu

228-234.

1992.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kaj hočemo in kaj zmoremo

Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani

Podaci o skupu

Kaj hočemo in kaj zmoremo

predavanje

10.12.1992-10.12.1992

Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija