Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije (CROSBI ID 569630)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Oberman-Babić, Mira ; Kobešćak, Sanja ; Knezović, Vesna
hrvatski
Socijani poožaj učenika oštećena vida u uvjetima odgojno-obrazovne integracije
U radu je ispitan sociometrijski položaj 12 učenika oštećena vida uključenih u 12 razreda redovnih škola zajedno sa 341 učenika iz razreda bez teškola u razvoju na području Zagreba i Rijeke. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da je položaj učenika oštećena vida u redovnoj osnovnoj školi relativno povoljan, te da su se ovi učenici relativno dobro infiltrirali u razrede redovne škole iako postoje stanovite poteškoće u njihovu prihvaćanju od strane vršnjaka (posebno u svezi sjedenja u školskoj klupi)
sociometrijski položaj; učenici oštećena vida; stavovi prema odgojno obrazovnoj integraciji
nije evidentirano
engleski
Social position of the student with visual impairment in mainstream education
nije evidentirano
sociometric position; pupils with disturbed vision; education integration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
228-234.
1992.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kaj hočemo in kaj zmoremo
Ljubljana: Pedagoška fakulteta v Ljubljani
Podaci o skupu
Kaj hočemo in kaj zmoremo
predavanje
10.12.1992-10.12.1992
Slovenija