Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku (CROSBI ID 569574)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Rački, Željko ; Varga, Rahaela
hrvatski
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku
Do 2009. godine na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku nije postojala osmišljena sustavna pedagoška izobrazba sveučilišnih nastavnika. 2009. godine Učiteljski fakultet u Osijeku izradio je Program cjeloživotnoga obrazovanja koji je odobren od Senata Sveučilišta i postao obvezan pri izboru u znanstveno-nastavna i umjetničko-nastavna zvanja. Usmjeren je pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkoj izobrazbi s ciljem omogućavanja razvoja nastavnih kompetencija budućih sveučilišnih nastavnika. Poboljšavanje i unaprjeđivanje poučavanja danas postaje standard. Promjenu valja prihvatiti kao proces. Svjesni kako je svaka promjena složen i dugotrajan proces te da se od svakog nastavnika traži odvajanje vremena za senzibilizaciju, učenje i samorefleksiju, ostvarili smo tijekom 2009. godine pedagoško-psihološku izobrazbu s prvom skupinom od 34 asistenta. U ovom radu iznosimo pokazatelje vezane za prvu evaluaciju polaznika.
cjeloživotno obrazovanje; pedagoško-psihološka izobrazba; sveučilišni nastavnici
nije evidentirano
engleski
Analysis of the first teaching training for prospective university teachers at the J. J. Strossmayer University in Osijek
nije evidentirano
life-long education; teaching training; university teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Modern Methodological Aspects
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar
978-86-87095-08-3
Podaci o skupu
Modern Methodological aspects
predavanje
01.01.2010-01.01.2010
Subotica, Srbija