Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496573

Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku


Peko, Anđelka; Rački, Željko; Varga, Rahaela
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku // Modern Methodological Aspects
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Analiza prvog ciklusa pedagoško-psihološke izobrazbe budućih sveučilišnih nastavnika na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku
(Analysis of the first teaching training for prospective university teachers at the J. J. Strossmayer University in Osijek)

Autori
Peko, Anđelka ; Rački, Željko ; Varga, Rahaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Modern Methodological Aspects / - Subotica : Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010

ISBN
978-86-87095-08-3

Skup
Modern Methodological Aspects

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23. - 25.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje; pedagoško-psihološka izobrazba; sveučilišni nastavnici
(Life-long education; teaching training; university teachers)

Sažetak
Do 2009. godine na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku nije postojala osmišljena sustavna pedagoška izobrazba sveučilišnih nastavnika. 2009. godine Učiteljski fakultet u Osijeku izradio je Program cjeloživotnoga obrazovanja koji je odobren od Senata Sveučilišta i postao obvezan pri izboru u znanstveno-nastavna i umjetničko-nastavna zvanja. Usmjeren je pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkoj izobrazbi s ciljem omogućavanja razvoja nastavnih kompetencija budućih sveučilišnih nastavnika. Poboljšavanje i unaprjeđivanje poučavanja danas postaje standard. Promjenu valja prihvatiti kao proces. Svjesni kako je svaka promjena složen i dugotrajan proces te da se od svakog nastavnika traži odvajanje vremena za senzibilizaciju, učenje i samorefleksiju, ostvarili smo tijekom 2009. godine pedagoško-psihološku izobrazbu s prvom skupinom od 34 asistenta. U ovom radu iznosimo pokazatelje vezane za prvu evaluaciju polaznika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Anđelka Peko, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek