Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding. (CROSBI ID 42699)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sujoldžić, Anita Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding. // Language, Culture and Tourism / Sujoldžić, Anita (ur.). Zagreb: Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo, 2013. str. 9-21

Podaci o odgovornosti

Sujoldžić, Anita

engleski

Promotional Culture in International Tourism: The Language of Country Branding.

Introductory essay on promotional culture and country branding in tourism. The focus is on specific challenges of postsocialist countries searching for their new identity within the Europeanization process.

anthropology, culture, tourism, language, identity

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-21.

objavljeno

Podaci o knjizi

Language, Culture and Tourism

Sujoldžić, Anita

Zagreb: Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo

2013.

978-953-7467-05-0

Povezanost rada

Etnologija i antropologija