Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2010 (CROSBI ID 767280)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Gatti, Petra
hrvatski
Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2010
Cilj projekta je ocijeniti kvantitativne i kvalitativne elemente uspješnosti poslovanja hotela koji su se prijavili na akciju "Turistički cvijet-kvaliteta za Hrvatsku" u 2010. godini, koju organizira Hrvatska udruga poslodavaca u hotelijerstvu (HUPUH) i Hrvatska gospodarska komora. Kvantitativni elementi obuhvatili su pokazatelje zauzetosti i financijske pokazatelje, a kvalitativni elementi ocijenjeni su na temelju terenskog obilaska hotela i ocjene kvaliteta usluge i objekta, te na temelju ocjene kvalitete web stranice hotela. Projekt je obuhvatio ocjenu tržišno-poslovne uspješnosti poslovanja, ocjenu kvalitete objekta i usluga te ocjenu web stranice hotela prijavljenih u akciju "Turistički cvijet-kvaliteta za Hrvatsku 2010.".Tržišno-poslovnu uspješnost poslovanja analizirao je Institut za turizam na temelju anketnog istraživanja koje je prema standardnoj metodologiji proveo HUPUH. Instrument istraživanja bio je upitnik, koji je obuhvatio podatke o fizičkim pokazateljima hotela (broj smještajnih jedinica, broj ležaja, broj noćenja), zauzetosti soba, te financijskim pokazateljima (poslovni prihod, prihod smještaja). Podaci su prikupljeni zasebno za cjelogodišnje razdoblje i za razdoblje od travnja do rujna 2009. godine, a izračunati su i indeksi u odnosu na prethodnu godinu. Istraživanjem je ukupno obuhvaćeno 89 hotela, koja su za potrebe analize podijeljena u osam skupina s obzirom na veličinu hotela, regiju i kategoriju. Ocjena kvalitete obuhvaćala je tri segmenta: lokaciju hotela, kvalitetu hotelskog objekta i kvalitetu hotelske usluge, a određena je na temelju terenskog istraživanja. Institut za turizam razvio je metodologiju za ocjenu web stranica hotela, koja je obuhvatila ocjenu dostupnosti i čitljivosti web stranice, ocjenu mogućnosti navigacije i strukture sadržaja te ocjenu elemenata dizajna. Ukupna ocjena formirana je zbrajanjem ponderiranih ocjena za tržišno-poslovnu uspješnost poslovanja, kvalitetu objekta i kvalitetu web-stranica hotela, te je na temelju toga provedeno rangiranje hotela i predloženi su najuspješniji hoteli po pojedinom segmentu. Konačan odabir hotela po pojedinoj kategoriji proveden je korigiranjem zbirne ocjene od strane HUPUH-a.
turizam; turistički cvijet; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Tourism Flower - Quality for Croatia 2010
nije evidentirano
tourism; tourism flower; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam, Zagreb
2010.
nije evidentirano
objavljeno