Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2010 (CROSBI ID 767280)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Gatti, Petra Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2010 // Institut za turizam, Zagreb. 2010.

Podaci o odgovornosti

Gatti, Petra

hrvatski

Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2010

Cilj projekta je ocijeniti kvantitativne i kvalitativne elemente uspješnosti poslovanja hotela koji su se prijavili na akciju "Turistički cvijet-kvaliteta za Hrvatsku" u 2010. godini, koju organizira Hrvatska udruga poslodavaca u hotelijerstvu (HUPUH) i Hrvatska gospodarska komora. Kvantitativni elementi obuhvatili su pokazatelje zauzetosti i financijske pokazatelje, a kvalitativni elementi ocijenjeni su na temelju terenskog obilaska hotela i ocjene kvaliteta usluge i objekta, te na temelju ocjene kvalitete web stranice hotela. Projekt je obuhvatio ocjenu tržišno-poslovne uspješnosti poslovanja, ocjenu kvalitete objekta i usluga te ocjenu web stranice hotela prijavljenih u akciju "Turistički cvijet-kvaliteta za Hrvatsku 2010.".Tržišno-poslovnu uspješnost poslovanja analizirao je Institut za turizam na temelju anketnog istraživanja koje je prema standardnoj metodologiji proveo HUPUH. Instrument istraživanja bio je upitnik, koji je obuhvatio podatke o fizičkim pokazateljima hotela (broj smještajnih jedinica, broj ležaja, broj noćenja), zauzetosti soba, te financijskim pokazateljima (poslovni prihod, prihod smještaja). Podaci su prikupljeni zasebno za cjelogodišnje razdoblje i za razdoblje od travnja do rujna 2009. godine, a izračunati su i indeksi u odnosu na prethodnu godinu. Istraživanjem je ukupno obuhvaćeno 89 hotela, koja su za potrebe analize podijeljena u osam skupina s obzirom na veličinu hotela, regiju i kategoriju. Ocjena kvalitete obuhvaćala je tri segmenta: lokaciju hotela, kvalitetu hotelskog objekta i kvalitetu hotelske usluge, a određena je na temelju terenskog istraživanja. Institut za turizam razvio je metodologiju za ocjenu web stranica hotela, koja je obuhvatila ocjenu dostupnosti i čitljivosti web stranice, ocjenu mogućnosti navigacije i strukture sadržaja te ocjenu elemenata dizajna. Ukupna ocjena formirana je zbrajanjem ponderiranih ocjena za tržišno-poslovnu uspješnost poslovanja, kvalitetu objekta i kvalitetu web-stranica hotela, te je na temelju toga provedeno rangiranje hotela i predloženi su najuspješniji hoteli po pojedinom segmentu. Konačan odabir hotela po pojedinoj kategoriji proveden je korigiranjem zbirne ocjene od strane HUPUH-a.

turizam; turistički cvijet; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Tourism Flower - Quality for Croatia 2010

nije evidentirano

tourism; tourism flower; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija