Analiza brenda Plave lagune i konkurenata (CROSBI ID 767271)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Boranić Živoder, Snježana ; Gatti, Petra ; Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven
hrvatski
Analiza brenda Plave lagune i konkurenata
Cilj projekta bio je analizirati brend Plave Lagune i konkurenata kako bi se stvorila podloga za kreiranje 'novoga' brenda Plave Lagune. U projektu se najprije objasnio pojam i značenje brendiranja u hotelijerstvu. Zatim se analizirao brend tvrtke Plava Laguna. Objašnjena je vrijednost krovnog brenda te je analizirana brend arhitektura tvrtke. U slijedećem dijelu analizirani su konkurenti Plave Lagune, i to: Maistra, Arenaturist, Valamar i Istraturist. Za svakog konkurenta napravljene je analiza vrijednosti krovnog brenda, analizirana je brend arhitektra te je izrađena usporedba odnosa krovnog brenda i podbrendova. Dokument završava zaključcima i preporukama vezanim uz budući brend Plave Lagune.
turizam; brend; Plava laguna; Poreč; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Analysis of the Plava laguna brand and its competitors
nije evidentirano
tourism; brand; Plava laguna; Poreč; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam, Zagreb
2010.
nije evidentirano
objavljeno