Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza brenda Plave lagune i konkurenata (CROSBI ID 767271)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Boranić Živoder, Snježana ; Gatti, Petra ; Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven Analiza brenda Plave lagune i konkurenata // Institut za turizam, Zagreb. 2010.

Podaci o odgovornosti

Boranić Živoder, Snježana ; Gatti, Petra ; Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven

hrvatski

Analiza brenda Plave lagune i konkurenata

Cilj projekta bio je analizirati brend Plave Lagune i konkurenata kako bi se stvorila podloga za kreiranje 'novoga' brenda Plave Lagune. U projektu se najprije objasnio pojam i značenje brendiranja u hotelijerstvu. Zatim se analizirao brend tvrtke Plava Laguna. Objašnjena je vrijednost krovnog brenda te je analizirana brend arhitektura tvrtke. U slijedećem dijelu analizirani su konkurenti Plave Lagune, i to: Maistra, Arenaturist, Valamar i Istraturist. Za svakog konkurenta napravljene je analiza vrijednosti krovnog brenda, analizirana je brend arhitektra te je izrađena usporedba odnosa krovnog brenda i podbrendova. Dokument završava zaključcima i preporukama vezanim uz budući brend Plave Lagune.

turizam; brend; Plava laguna; Poreč; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Analysis of the Plava laguna brand and its competitors

nije evidentirano

tourism; brand; Plava laguna; Poreč; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam, Zagreb

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija