Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 496325

Psihologija boja


Zjakić, Igor; Milković, Marin
Psihologija boja / Vusić, Damir (ur.).
Varaždin: Veleučilište u Varaždinu, 2010


Naslov
Psihologija boja
(Psychology of Colours)

Autori
Zjakić, Igor ; Milković, Marin

Izdavač
Veleučilište u Varaždinu

Grad
Varaždin

Godina
2010

Stranica
114

ISBN
978-953-95000-1-4

Ključne riječi
Psihologija ; boja ; primjena
(Psychology ; Color ; Application)

Sažetak
Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Poglavlje “Boje i povijest” bavi se nastankom definiranja boja i ljudskom željom da boje postanu dio života. Poglavlje “Percepcija boja” bavi se problematikom viđenja i definiranja boja, problematikom fizikalnog djelovanja na ljude kao i transformacijom boja u različite sustave koji ulaskom u ljudsko oko različito djeluju na doživljaj. Poglavlje “Psihološko značenje boja” bavi se utjecajem boje na ljude, osjećajem za boju kao i vezom ljudskog ponašanja i percepcijom i doživljajem određenih definiranih boja. U posljednjem poglavlju “Boje i marketing” dane su osnovne smjernice kako se s bojom može djelovati na ljude, kada se želi postići određeni marketinški cilj u reklamiranju, proizvodnji ambalaže te ostalih proizvoda namijenjenih široj ljudskoj populaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica