Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba računala u razrednoj nastavi (CROSBI ID 168222)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ružić-Baf, Maja ; Radetić-Paić, Mirjana Uporaba računala u razrednoj nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 533-543

Podaci o odgovornosti

Ružić-Baf, Maja ; Radetić-Paić, Mirjana

hrvatski

Uporaba računala u razrednoj nastavi

Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama, no informacijska infrastruktura je u mnogim školama starija od tri godine, kao i većina softverskih paketa. U radu se polazi od teorijskog razmatranja korištenja računala u kućanstvima i školama, prikazuje se važnost informatičke i informacijske pismenosti svih osoba koje su uključene u proces odgoja i obrazovanja (učitelj, učenik, roditelj), korištenje softverskih alata za obradu teksta, slike, tablično kalkuliranje, igranje of-line i on-line računalnih igara, pretraživanje informacija na Internetu te sve učestaliji posjeti društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Linkedina, You Tubea, My Spacea i Friendstera. U istraživačkom dijelu rada krenulo se od pretpostavke da ispitanici (učenici nižih razreda osnovne škole, N=103) koriste računalo u svrhu igranja edukativnih igara, uporabe Interneta, te da koriste računalo ergonomski neprilagođeno njihovom uzrastu. Cilj istraživanja bio je odgovoriti na pitanje da li postoji razlika u korištenju računala među spolovima, u koje sve svrhe koriste računalo, koliko dnevno vremena provedu za računalom te koje edukativne ili ne-edukativne računalne igre najčešće igraju.

Informacijska i komunikacijska tehnologija; škola; učitelj; učenik; društvene mreže; računalne igre

nije evidentirano

engleski

The use of computer in school-teaching

nije evidentirano

Information and communication technology (ICT); school; teacher; student; social web pages; computer (video) games.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (4)

2010.

533-543

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija