Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada (CROSBI ID 362497)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Legović, Vedrana
Grbac, Bruno
hrvatski
Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada
Gradovi koji imaju marku („brendirani gradovi“) lakše privlače svoje ciljne skupine - turiste, investitore, pa i novih doseljenike. Gradovi s usvojenom koncepcijom marke mogu obogatiti kulturnu ponudu, razviti obrazovanje, promijeniti političku klimu, povećati javne prihode, potaknuti gospodarstvo, povećati standard i blagostanje, te učiniti grad boljim, kvalitetnijim i ugodnijim za život. Naposljetku, uspješne koncepcije marki gradova mogu poboljšati i imidž države te, logično, vrlo pozitivno utječu na stvaranje marke države.
Organiziranje; Kulturni događaj; Marka; Grad
nije evidentirano
engleski
Organizing cultural events on the creation of brand
nije evidentirano
Organizing; Cultural events; Brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
129
24.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka