Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada (CROSBI ID 362497)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Legović, Vedrana Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Legović, Vedrana

Grbac, Bruno

hrvatski

Organiziranje kulturnih događaja u funkciji stvaranja marke grada

Gradovi koji imaju marku („brendirani gradovi“) lakše privlače svoje ciljne skupine - turiste, investitore, pa i novih doseljenike. Gradovi s usvojenom koncepcijom marke mogu obogatiti kulturnu ponudu, razviti obrazovanje, promijeniti političku klimu, povećati javne prihode, potaknuti gospodarstvo, povećati standard i blagostanje, te učiniti grad boljim, kvalitetnijim i ugodnijim za život. Naposljetku, uspješne koncepcije marki gradova mogu poboljšati i imidž države te, logično, vrlo pozitivno utječu na stvaranje marke države.

Organiziranje; Kulturni događaj; Marka; Grad

nije evidentirano

engleski

Organizing cultural events on the creation of brand

nije evidentirano

Organizing; Cultural events; Brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

129

24.11.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija