Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internetski marketing usluge putnog osiguranja (CROSBI ID 362495)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Oreč, Anita Internetski marketing usluge putnog osiguranja / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Oreč, Anita

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Internetski marketing usluge putnog osiguranja

Internetski marketing proučava se u marketinškoj literaturi kroz općeprihvaćenu definiciju marketinga. Internet je sa svojim servisima istovremeno otvorio novi način komunikacije s kupcima/korisnicima te postao novi kanal prodaje proizvoda i prava na usluge preko web mjesta poduzeća. Predmet magistarskog rada je utjecaj internetskog marketinga, odnosno jednog od njegovih najprometnijih servisa, world wide weba, konkretnije web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Prema dobivenim rezultatima istraživanja, Internet je izrazito prihvaćen kod korisnika putnog osiguranja te velika većina njih aktivno koristi Internet i to znatno više u odnosu na prosjek cijele populacije države. Nešto više od polovine korisnika putnog osiguranja, informiraju se putem web stranica osiguravajućeg poduzeća o putnom osiguranju. Ipak glede načina informiranja općenito, korisnici još uvijek najviše preferiraju osobni kontakt. Potencijal web mjesta kao kanala prodaje je visok obzirom da već desetina anketiranih korisnika usluge putnog osiguranja kupuje u tom kanalu, a čak više od pola svih ispitanih kupaca predviđa kupovinu u bliskoj budućnosti preko weba. Prikazane se odrednice za razvoj marketinški kvalitetnog web mjesta koje korisnika stavlja u prvi plan, na temelju čega se definira sadržaj, dizajn te izgradnja web mjesta, a samo web mjesto poduzeća koje pruža uslugu osiguranja značajno je i s aspekta razine oblikovanja usluge. U radu je utvrđen znatan utjecaj internetskog marketinga, odnosno web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Takav rezultat upućuje da poduzeća koja se bave osiguranjem posebnu pozornost trebaju posvetiti marketinškom upravljanju vlastitim web mjestom obzirom da će se kupovina prava na uslugu putnog osiguranja u bliskoj budućnosti premještati sve više u internetsko okruženje.

internetski marketing; web mjesto; web stranice osiguravujćeg poduzeća; marketing usluge putnog osiguranja; e-kupovina putnog osiguranja

nije evidentirano

engleski

Internet Marketing of Travel Insurance Service

nije evidentirano

internet marketing; web site; insurance company web pages; travel insurance service marketing; e-buying of travel insurance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

123

08.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano