Internetski marketing usluge putnog osiguranja (CROSBI ID 362495)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Oreč, Anita
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Internetski marketing usluge putnog osiguranja
Internetski marketing proučava se u marketinškoj literaturi kroz općeprihvaćenu definiciju marketinga. Internet je sa svojim servisima istovremeno otvorio novi način komunikacije s kupcima/korisnicima te postao novi kanal prodaje proizvoda i prava na usluge preko web mjesta poduzeća. Predmet magistarskog rada je utjecaj internetskog marketinga, odnosno jednog od njegovih najprometnijih servisa, world wide weba, konkretnije web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Prema dobivenim rezultatima istraživanja, Internet je izrazito prihvaćen kod korisnika putnog osiguranja te velika većina njih aktivno koristi Internet i to znatno više u odnosu na prosjek cijele populacije države. Nešto više od polovine korisnika putnog osiguranja, informiraju se putem web stranica osiguravajućeg poduzeća o putnom osiguranju. Ipak glede načina informiranja općenito, korisnici još uvijek najviše preferiraju osobni kontakt. Potencijal web mjesta kao kanala prodaje je visok obzirom da već desetina anketiranih korisnika usluge putnog osiguranja kupuje u tom kanalu, a čak više od pola svih ispitanih kupaca predviđa kupovinu u bliskoj budućnosti preko weba. Prikazane se odrednice za razvoj marketinški kvalitetnog web mjesta koje korisnika stavlja u prvi plan, na temelju čega se definira sadržaj, dizajn te izgradnja web mjesta, a samo web mjesto poduzeća koje pruža uslugu osiguranja značajno je i s aspekta razine oblikovanja usluge. U radu je utvrđen znatan utjecaj internetskog marketinga, odnosno web mjesta poduzeća, na informiranje o ponudi putnog osiguranja te na kupovinu prava na uslugu putnog osiguranja. Takav rezultat upućuje da poduzeća koja se bave osiguranjem posebnu pozornost trebaju posvetiti marketinškom upravljanju vlastitim web mjestom obzirom da će se kupovina prava na uslugu putnog osiguranja u bliskoj budućnosti premještati sve više u internetsko okruženje.
internetski marketing; web mjesto; web stranice osiguravujćeg poduzeća; marketing usluge putnog osiguranja; e-kupovina putnog osiguranja
nije evidentirano
engleski
Internet Marketing of Travel Insurance Service
nije evidentirano
internet marketing; web site; insurance company web pages; travel insurance service marketing; e-buying of travel insurance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
123
08.12.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb