Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međunarodni marketing (CROSBI ID 42676)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana Međunarodni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 519-551

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Međunarodni marketing

Autori definiraju pojam međunarodnog marketinga te objašnjavaju razlike između međunarodnoga i domaćeg marketinga. Opisuju strategiju standardizacije i strategiju adaptacije, te okruženje međunarodnog marketinga. Razmatraju odluke o nastupu u inozemstvu od istraživanja prilika i stranih tržišta, vrste međunarodnih poduzeća, strategije ulaska na strana tržišta, unutrašnje i vanjske varijable. Također se opisuju odluke o marketinškom programu.

međunarodni marketing, adaptacija, standardizacija, međunarodno okruženje

nije evidentirano

engleski

International marketing

nije evidentirano

international marketing, adaptation, standardization, international environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

519-551.

objavljeno

Podaci o knjizi

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada

Ekonomija