Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima (CROSBI ID 168006)

Prilog u časopisu | stručni rad

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka ; Ljubetić, Maja Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima // Život i škola = Life and school, 56 (2010), 24; 35-44

Podaci o odgovornosti

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka ; Ljubetić, Maja

hrvatski

Osposobljavanje budućih pedagoga za rad s roditeljima

Kvalitetna priprema budućih pedagoga za odgovaranje na zahtjeve odgojno-obrazovne prakse podrazumijeva stjecanje potrebnih kompetencija u različitim područjima djelovanja. Jedno od tih područja jest izuzetno važno i zahtjevno područje suradnje i partnerskih odnosa s roditeljima. Pedagog je u situaciji da radi direktno s roditeljima, ali i da upućuje druge djelatnike (odgojitelje, učitelje...) kako raditi s roditeljima. U radu se teorijski razmatraju pitanja važnosti partnerskih odnosa između obitelji i ustanove kao potrebe suvremene prakse. Analizom nastavnih planova i programa obrazovanja budućih pedagoga u Republici Hrvatskoj, autorice odgovaraju na pitanje postoje li kolegiji obiteljske pedagogije i rada s roditeljima na studijima pedagogije u RH, te ih uspoređuju s obzirom na način organiziranja.

obrazovanje pedagoga za rad s roditeljima; kolegij obiteljske pedagogije; kolegij suradnje (partnerstva) obitelji i odgojno-obrazovne ustanove; nastavni plan i program studija pedagogije.

nije evidentirano

engleski

Training prospective educationists for working with parents

nije evidentirano

training educationists for working with parents; the course of family pedagogy; the course of cooperation (partnership) between family and Kindergarten; Education Studies curriculum.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (24)

2010.

35-44

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija