Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu (CROSBI ID 569276)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lapat, Goran ; Pahić, Tea
hrvatski
Romi u školi: kako prepoznati nadarenog učenika u romskom razredu
Ljubav, požrtvnovnost i trud koji iskazuju odgojitelji i učitelji omogućuju romskoj djeci da savladaju program prema njihovim mogućnostima i sposobnostima. Iako ne daju zadovoljavajuće rezultate u obrazovnom području, u odgojnom mogu biti i izvrsni. Škola tim učenicima mora postati mjesto koje će prepoznati kao toplo i sigurno okruženje s dugoročnim ciljem podizanja kvalitete njihova života. Zato treba provoditi educiranje učiotelja iz područja darovitosti i načina rada s darovitima. Na taj način učitelji će steći potrebna znanja i perciprati sebe kompetentnijim osobama za rad s darovitima. Škoel trebaju omogućiti pružanje sustavne adekvatne, stručne podrške učiteljima i darovitim učenicima.
Romi; primarno obrazovanje; nadarenost; emocionalno zadovoljstvo
nije evidentirano
engleski
Roma in school: how to identify gifted child in Roma class
nije evidentirano
Roma; primary education; giftedness; emocional satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-145.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
II.mednarodna znanstvena konferenca 2010 II.international scientific conference 2010
Željeznov Seničar, M.
Ljubljana: MiB
978-961-92823-1-1
Podaci o skupu
Socialne in čuvstvene potrebe nadarjenih in talentiranih Social and Emotional Needs of Gifted and Talented
ostalo
26.11.2010-27.11.2010
Bled, Slovenija