Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494733

Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja


Anušić, Ivana
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja
(Effect of factors on consumer behavior when purchasing mobile devices)

Autori
Anušić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
01.12.

Godina
2010

Stranica
73

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Utjecaj; Čimbenici; Potrošači; Kupnja; Mobilni uređaji
(Effect; Factors; Consumer; Purchasing; Mobile devices)

Sažetak
Svrha istraživanja je definiranje čimbenika ponašanja potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja. Cilj je odrediti pojedine grupe društvenih čimbenika, zatim osobnih i psiholoških, istražiti ih i objasniti uz pomoć anketnoh upitnika, te pokušati doći do zaključka koji od tih čimbenika utječu na koju skupinu potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka