Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja (CROSBI ID 362334)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Anušić, Ivana
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja
Svrha istraživanja je definiranje čimbenika ponašanja potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja. Cilj je odrediti pojedine grupe društvenih čimbenika, zatim osobnih i psiholoških, istražiti ih i objasniti uz pomoć anketnoh upitnika, te pokušati doći do zaključka koji od tih čimbenika utječu na koju skupinu potrošača.
Utjecaj; Čimbenici; Potrošači; Kupnja; Mobilni uređaji
nije evidentirano
engleski
Effect of factors on consumer behavior when purchasing mobile devices
nije evidentirano
Effect; Factors; Consumer; Purchasing; Mobile devices
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
01.12.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka