Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja (CROSBI ID 362334)

Ocjenski rad | diplomski rad

Anušić, Ivana Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Anušić, Ivana

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaji čimbenika na ponašanje potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja

Svrha istraživanja je definiranje čimbenika ponašanja potrošača prilikom kupnje mobilnih uređaja. Cilj je odrediti pojedine grupe društvenih čimbenika, zatim osobnih i psiholoških, istražiti ih i objasniti uz pomoć anketnoh upitnika, te pokušati doći do zaključka koji od tih čimbenika utječu na koju skupinu potrošača.

Utjecaj; Čimbenici; Potrošači; Kupnja; Mobilni uređaji

nije evidentirano

engleski

Effect of factors on consumer behavior when purchasing mobile devices

nije evidentirano

Effect; Factors; Consumer; Purchasing; Mobile devices

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

01.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija