Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 494417

Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti


Grbac, Bruno; Vujičić, Maja
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek, 2010. str. 301-312


Naslov
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti
(Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity)

Autori
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna

Izdavač
Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
301-312

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
Društveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti
(Social marketing, sport-recreation activity)

Sažetak
Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. Bavljenje sportsko - rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka