Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti (CROSBI ID 42630)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja
hrvatski
Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti
Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. Bavljenje sportsko - rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu.
društveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity
nije evidentirano
social marketing, sport-recreation activity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
301-312.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Leko Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2