Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti (CROSBI ID 42630)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Vujičić, Maja

hrvatski

Društveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti

Danas, u dinamičnim uvjetima življenja, tjelesne aktivnosti koje mlade osobe organizirano izvode radi unapređivanja kvalitete života su nedostatne. Smatra se, da je svijest o važnosti bavljenja sportsko-rekreacijskim aktivnostima kao odrednice društveno poželjnog ponašanja nedovoljno razvijena i da su nužne intervencije društvene zajednice temeljene na implementaciji marketinške koncepcije. Bavljenje sportsko - rekreacijskim aktivnostima važno je za zdravlje čovjeka neovisno o životnoj dobi te predstavlja njegovu vitalnu potrebu.

društveni marketing, sportsko-rekreacijske aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Social Marketing and Youth Engagement in Sport-Recreation Activity

nije evidentirano

social marketing, sport-recreation activity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

301-312.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija