Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otkrivanje i unapređivanje kvalitete pružanja usluge putem tajne kupnje (CROSBI ID 167846)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Dobrača, Igor Otkrivanje i unapređivanje kvalitete pružanja usluge putem tajne kupnje // Praktični menadžment, I (2010), 1; 53-56

Podaci o odgovornosti

Dobrača, Igor

hrvatski

Otkrivanje i unapređivanje kvalitete pružanja usluge putem tajne kupnje

U vremenu nemilosrdne konkurencije, potreba da kupac bude zadovoljan pruženom uslugom sve je veća. Kupac osim kvalitetnog i dobro upakiranog proizvoda, primamljivih multimedijalnih marketinških poruka, svoju odluku o kupnji često donosi i u procesu prodaje gdje je bitna interakcija između kupca i zaposlenika. Pojavom tajne kupnje, metode u kojoj osoba glumi ulogu prosječnog kupca, poslovni subjekt može dobiti neovisnu evaluaciju razine pružene usluge. Rezultati dobiveni tom evaluacijom trebaju poslužiti za poboljšanje razine pružanja usluge, koje bi trebalo rezultirati povećanim zadovoljstvom i lojalnošću kupaca, dok se istovremeno mogu koristiti i kao sredstvo za ocjenjivanje, odnosno nagrađivanje zaposlenika. U ovom radu dan je cjeloviti prikaz tajne kupnje i mogućnost njezina korištenja.

tajni kupac ; mjerenje kvalitete usluge ; zadovoljstvo kupaca ; educiranje zaposlenika

nije evidentirano

engleski

Detection and enhancement of quality of service through a mystery shopping

nije evidentirano

mystery shopper ; measurement of service quality ; customer satisfaction ; employee education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I (1)

2010.

53-56

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija

Poveznice