Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 493767

Geomarketing Istarske županije


Brajković, Rahela; Cetl, Vlado; Blagonić, Boris
Geomarketing Istarske županije // Istarski geodet : glasilo Udruge geodeta Istarske županije, VI (2010), 1; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Geomarketing Istarske županije
(Geomarketing in Istra county)

Autori
Brajković, Rahela ; Cetl, Vlado ; Blagonić, Boris

Izvornik
Istarski geodet : glasilo Udruge geodeta Istarske županije (1331-5731) VI (2010), 1; 27-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Geomarketing; održivi razvitak; prostorno planiranje; GIS
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)

Sažetak
Tema ovog rada je prikaz mogućnosti i ciljeva geomarketinga na primjeru Istarske županije. Geomarketing omogućava izbor najboljeg rješenja, kojeg dopuštaju načela održivog razvitka, te je nezamjenjiv čimbenik na području strategijskog, poslovnog i prostornog planiranja. Na jednostavan način pomoću Geoinformacijskog sustava (GIS-a) prezentira rješenja u grafičkom obliku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0007015

Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Cetl (autor)

Avatar Url Boris Blagonić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Brajković, Rahela; Cetl, Vlado; Blagonić, Boris
Geomarketing Istarske županije // Istarski geodet : glasilo Udruge geodeta Istarske županije, VI (2010), 1; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Brajković, R., Cetl, V. & Blagonić, B. (2010) Geomarketing Istarske županije. Istarski geodet : glasilo Udruge geodeta Istarske županije, VI (1), 27-34.
@article{article, year = {2010}, pages = {27-34}, keywords = {Geomarketing, sustainable development, spatial planning, GIS}, journal = {Istarski geodet : glasilo Udruge geodeta Istarske \v{z}upanije}, volume = {VI}, number = {1}, issn = {1331-5731}, title = {Geomarketing in Istra county}, keyword = {Geomarketing, sustainable development, spatial planning, GIS} }