Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 49304

Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje


Domović, Vlatka
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje // Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško- književni zbor, 1997. str. 56-64 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 49304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje
(School climate as a specific research field)

Autori
Domović, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško- književni zbor, 1997, 56-64

Skup
Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prma kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 24-25. 10. 1997

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
školska klima; otvorena- zatvorena klima;zdrava škola;kontrola učenika; radna klima
(school climate; open - closed climate;organizational health;work climate)

Sažetak
U radu je prikazan pregled glavnih istraživačkih pristupa analizi organizacijske klime škole - koncept otvorene - zatvorene klime, zdrave škole, ideologije kontrole učenika i radne klime. Izloženi su i neki značajniji rezultati istraživanja odnosa između školske klime i drugih organizacijskih varijabli, kao što su: zadovoljstvo poslom nastavnika, postignuća učenika i upravljanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
131002

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Domović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domović, Vlatka
Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje // Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško- književni zbor, 1997. str. 56-64 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Domović, V. (1997) Školsko ozračje kao posebno istraživačko polje. U: Vrgoč, H. (ur.)Školsko i razredno-nastavno ozračje - put prema kvalitetnijoj hrvatskoj školi i nastavi.
@article{article, author = {Domovi\'{c}, V.}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1997}, pages = {56-64}, keywords = {\v{s}kolska klima, otvorena- zatvorena klima, zdrava \v{s}kola, kontrola u\v{c}enika, radna klima}, title = {\v{S}kolsko ozra\v{c}je kao posebno istra\v{z}iva\v{c}ko polje}, keyword = {\v{s}kolska klima, otvorena- zatvorena klima, zdrava \v{s}kola, kontrola u\v{c}enika, radna klima}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko- knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Domovi\'{c}, V.}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1997}, pages = {56-64}, keywords = {school climate, open - closed climate, organizational health, work climate}, title = {School climate as a specific research field}, keyword = {school climate, open - closed climate, organizational health, work climate}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko- knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font