Povratak srca i duše (CROSBI ID 167571)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Povratak srca i duše
Razvijanje ugodnoga i zdravog radnog okruženja, briga za zaposlenike i zajednicu varijable su koje čine jednadžbu stvaranja „poduzeća sa srcem“. Međutim, nedostaje razvoj „duše poduzeća“. Dušu poduzeća, odnosno temeljni mentalni model ili obrazac ponašanja treba činiti integritet individualnoga i korporativnog ponašanja. Ukoliko u suštini poslovnoga modusa operandi nije etičnost, svi ostali programi ostvarit će tek jednokratni pozitivan učinak, a često ga i dugoročno neutralizirati. Ton poslovanja uvijek se određuje na vrhu poduzeća, a to mora vrijediti i za etičnost. Menadžment treba raditi na usađivanju etičnih načela, odnosno stava da etičnost vrijedi za njih, ali i za svakog zaposlenika ponaosob.
Menadžment; društvena odgovornost; ljudski potencijali
nije evidentirano
engleski
Return of the heart and soul
nije evidentirano
Management; social responsibility; human potentials
nije evidentirano