Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492873

Što je to izvrsnost i kako je postići


Rupčić, Nataša
Što je to izvrsnost i kako je postići // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 61; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Što je to izvrsnost i kako je postići
(What is excellence and how can it be achieved)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5 (2009), 61; 26-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Menadžment; izvrsnost; performanse
(Management; excellence; performances)

Sažetak
Izvrsnost predstavlja nastojanje da se premašuju granice, ograničenja ili standardi odnosno da se ostvari natprosječnost. Izvrsnost nije cilj. Ona nije niti destinacija na koju organizacija želi stići. Izvrsnost je težnja k najboljem, najboljoj praksi, ali i težnja k postizanju različitosti na tržištu, radnom mjestu, osobnosti itd. Izvrsnim neko poduzeće ili organizaciju mogu opisati njihovi kupci ili korisnici prema svojoj percepciji proizvoda ili usluga koje organizacija stvara. Izvrsnost tako zapravo podrazumijeva natprosječna obilježja šest organizacijskih značajka, odnosno predstavlja pozitivno razlikovanje organizacije prema tim obilježjima. Koncept 6P polazi od početnih slova engleskih riječi: ljudi (engl. people), politika (engl. policies), procesa (engl. processes), proizvoda (engl. products), prakse (engl. practices) i performansa (engl. performances).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)