Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga školske kuhinje u prehrani djece (CROSBI ID 362060)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martinović, Anđa Uloga školske kuhinje u prehrani djece / Bogut, Irella (mentor); Popović, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Martinović, Anđa

Bogut, Irella

Popović, Željko

hrvatski

Uloga školske kuhinje u prehrani djece

Pravilna, umjerena i raznovrsna prehrana važna je za sva razdoblja čovjekovog života. Budući da djeca u školskoj dobi intenzivno rastu i razvijaju se, vrlo im je važna pravilna prehrana. U toj dobi, djeca stječu dobre i loše navike, stoga ih je neophodno poticati i savjetovati o zdravoj prehrani, odnosno o namirnicama koje konzumiraju i koje bi trebali konzumirati. Cilj ovog istraživanja je ispitivanje prehrambenih navika djece mlađe školske dobi i koliko škola utječe na prehranu djece, odnosno kolika je kvantiteta i kvaliteta hrane koja se djeci nudi kroz školski obrok. Metode i uzorak: Istraživanje je provedeno na uzorku od 95 učenika oba spola u dobi od 10 do 11 godina. Na uzorku od 95 ispitanika provedena je anketa s kombiniranim pitanjima. Sadržavala je 17 pitanja i bila je anonimna. Pitanja su se odnosila najviše na školsku kuhinju, hranu koja se nudi u školskoj kuhinji, užinu, doručkovanje ili ručanje prije škole i sl. Rezultati istraživanja pokazali su da djeca u prosjeku doručkuju tri puta dnevno, njih 64% ne jede redovito prije odlaska u školu, te da se čak 85% učenika hrani u školskoj kuhinji često ili svaki dan. Loši rezultati pokazali su se kod konzumiranja proizvoda iz aparata gdje je utvrđeno da 94% učenika kupuje većinom nezdrave visokokalorične proizvode. Također sam uočila povezanost između redovite prehrane u školi i učestalosti kupnje proizvoda na aparatima. Koeficijent kontingencije u tom je slučaju najveći i iznosi 0, 69 od mogućih 0, 89.

školska kuhinja; prehrana djece; zdrava hrana

nije evidentirano

engleski

Uloga školske kuhinje u prehrani djece

nije evidentirano

školska kuhinja; prehrana djece; zdrava hrana

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

09.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija