Menadžment trgovinskog poduzeća (CROSBI ID 744475)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Segetlija, zdenko
hrvatski
Menadžment trgovinskog poduzeća
U prvome dijelu obrađena su uvodna razmatranja, i to: uvod, svrha, cilj, zadatak, metodičke postavke rada i sadržaj knjige. Drugi se dio knjige odnosi na upravljački proces trgovinskoga poduzeća (najviše s motrišta problema njegova planiranja). Analizirani su temeljni pojmovi iz procesa menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Dakle, u njemu se analiziraju funkcije, odnosno faze i njihov slijed u procesu menadžmenta trgovinskog poduzeća. Osim toga, u ovome smo dijelu objasnili i posebnosti upravljanja procesima u trgovinskom poduzeću. Naime, upravljanje procesima je, suvremena koncepcija u menadžmentu trgovinskog poduzeća. Treći se dio knjige odnosi na metodiku stvaranja strategije: (a) na istraživanje postojećeg stanja, te mikrookoline i makrookoline poduzeća, (b) na analizu snaga/slabosti ; (c)na marketinška istraživanja ; (d) na izbor (izvođenje) ciljeva poduzeća ; (e) na izbor glavne orijentacije u strategiji poduzeća. U četvrtom je dijelu knjige obrađen manadžment glavnih procesa u trgovinskom poduzeću (odnosi s kupcima, prodaja, logistika, nabava, financiranje, kontroling, ljudski potencijali, informacije) i organizacija trgovinskoga poduzeća. U završnom je dijelu data sinteza glavnih nalaza i koristi od prezentirane građe.
poslovna strategija; poslovni plan; upravljanje glavnim procesima; organizacija
nije evidentirano
engleski
Management of Commerce Company
nije evidentirano
busoness strategy; business plan; management of main processes; organization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
221
2010.
nije evidentirano
objavljeno