Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezikoslovna obilježja hrvatskih početnica u 19. stoljeću (CROSBI ID 42555)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nemeth-Jajić, Jadranka Jezikoslovna obilježja hrvatskih početnica u 19. stoljeću // Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 218-233

Podaci o odgovornosti

Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Jezikoslovna obilježja hrvatskih početnica u 19. stoljeću

U radu su predstavljeni rezultati istraživanja jezikoslovnih obilježja hrvatskih početnica koje su bile u uporabi u 19. stoljeću. Pozornost je posvećena, između ostaloga, namjeni početnice, to jest je li bila namijenjena učenju čitanja ili pisanja ili svladavanju obiju vještina (čitanja i pisanja), predvježbama za čitanje i pisanje, metodama pouke u čitanju i pisanju, poretku i nagnutosti slova, slovopisu, vizualnom uporištu, crtovlju te opisu sadržaja zastupljenih tekstova. Provedenim istraživanjem nastojali su se utvrditi dominantni trendovi u ispitivanim jezikoslovnim obilježjima početnica i vrijeme javljanja pojedinih obilježja pri čem su u prvome planu bili elementi usporedivi s današnjim početnicama.

hrvatske početnice u 19. stoljeću, jezikoslovna obilježja početnica

nije evidentirano

engleski

Linguistic characteristics of Croation primers in the 19th century

nije evidentirano

Croatian primers in 19th century, linguistic characteristics of primers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

218-233.

objavljeno

Podaci o knjizi

Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2010.

978-953-7210-33-5

Povezanost rada

Pedagogija