Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492565

Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova


Burušić, Josip
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova // "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Opatija, Hrvatska, 2010. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


Naslov
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova
(Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends)

Autori
Burušić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
"KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.-24.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Vrednovanje; kurikulum; pokazatelji uspješnosti
(Evaluation; curriculum; performance indicators)

Sažetak
U predavanju se daje pregled suvremenih trendova u vrednovanju postignuća obrazovnog sustava i njegovih sastavnica. Ukazuje se na najvažnije pristupe, postupke i indikatore u vrednovanju obrazovnog sustava, njihovu opradanost korištenja, prednosti i nedostatke. Iznose se rezultati opsežnog europskog istraživanja o različitim iskustvima i praksama vrednovanja u pojedinim europskim obrazovnim sustavima. U predavanju se dovodi u vezu nužnost integracije vanjskog vrednovanja i razvoja kurikuluma, mogućnosti integracije te pojedini primjeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Josip Burušić, (230933)

Citiraj ovu publikaciju

Burušić, Josip
Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova // "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ
Opatija, Hrvatska, 2010. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Burušić, J. (2010) Kvantitativno izvedeni pokazatelji uspješnosti učenika i škola kao temelj kurikuluma: pregled suvremenih trendova. U: "KURIKULUM: Izazov hrvatskom odgoju i obrazovanju" - Jesenska škola učitelja i odgajatelja HKPZ.
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2010}, keywords = {evaluation, curriculum, performance indicators}, title = {Quantitatively derived indicators of students and schools achievement as the foundation of the curriculum: an overview of contemporary trends}, keyword = {evaluation, curriculum, performance indicators}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }